eMAG Black Friday: Повече поръчки и сериозен ръст на бюджета за кампанията
Кампанията Black Friday традиционно откроява най-важните тенденции по отношение развитието на електронната търговия в България. Нуждата от една дестинация за различни видове покупки, разнообразие на поръчаните продукти и по-висок бюджет, отделен за кампанията, както и повече покупки от мобилното приложение и картови плащания са акцентите на изданието eMAG Black Friday за 2021 година.
В неговите рамки клиентите са поръчали над 382 000 броя продукти от всички категории, както от eMAG, така и от 1814 Marketplace търговци на платформата, което е увеличение от приблизително 13% в сравнение с миналата година. Общата стойност на поръчките се е увеличила със 17% спрямо миналата година – до 55,9 милиона лева.
Резултатите потвърждават основна тенденция в развитието на електронната търговия у нас: консолидиране на поръчките от една дестинация за различни видове покупки и интегриране на онлайн пазаруването в ежедневните навици на клиентите. В тазгодишното издание на кампанията потребителите са добавяли в пазарската си количка средно 3 продукта от различни категории (50% увеличение спрямо миналата година).
„Тазгодишното издание на eMAG Black Friday потвърди това, което забелязахме още миналата година – онлайн пазаруването се е превърнало в константа в ежедневните навици на клиентите. Те са поръчвали от всички продуктови категории – много лаптопи, малки домакински уреди, продукти за дома, играчки, продукти за лична грижа, както и дрехи и подаръци за празничния сезон.
Наред с това отбелязваме, че клиентите са направили повечето поръчки от мобилното приложение на eMAG и плащането с карти се е увеличило в сравнение с миналата година, защото е по-бързо, по-безопасно и по-лесно“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
Водещи тенденции на eMAG Black Friday 2021:
Акценти на eMAG Black Friday 2021:
Голямо разнообразие от продукти, поръчани по време на eMAG Black Friday 2021:
Разнообразие от продукти, предлагани от над 1800 Marketplace търговци на платформата
Клиентите все повече свикват да поръчват онлайн, когато имат нужда от нещо, и очакват да открият добри оферти при търговците. Разнообразието, предлагано тази година на eMAG Black Friday и постигнатите резултати не биха били възможни без усилията на над 1800 Marketplace търговци на платформата, малки и средни предприятия на пазара, които получиха поръчки за офертите си.
Тази година Marketplace търговците са продали 78 000 продукта, което показва потенциала на този канал.