Новите продукти могат да повишат оценката на Apple до 4 трилиона долара
Новите продукти могат да повишат пазарната капитализация на най-скъпата компания в света до над 4 трилиона долара.
Това се случва само дни, след като Apple се превърна в първата компания, която премина оценка от 3 трилиона долара.
Инвеститорът Жене Мюнстер е на мнение, че Apple може да се оценява на 3.8 млрд. долара след година, на фона на по-добрите продажби, които компанията отчита по време на пандемията.
Анализаторите от Уолстрийт вече поставиха ценови таргети, които са доста над цената от 182.87 долара, при която беше постигната оценката от 3 трилиона долара.
Вчера книжата на компанията поевтиняха с 2.66% до 174.92 долара за брой, но това не пречи на редица анализатори да дават оценки от по 210 или 225 долара за ценна книга.
През декември от JP Morgan поставиха таргет от 210 долара, което би означавало оценка от 3.5 трилиона долара, докато от Wedbush Securities дават цена от 225 долара за брой.
Според Мюнстер новите продукти, като навлизането на компанията в бизнеса с виртуалната реалност, както и очакванията автомобил от Apple, карат инвеститорите да очакват нови рекордни стойности за книжата на производителя на iPhone. Междувременно, това ще е съчетано с повишаващи се продажби на телефони, компютри и смарт часовници, казва още Мюнстер.
Според него компанията едва ли ще излезе с нови продукти през 2022 г., но можем да очакваме, че ще ни загатне за навлизането си в транспорта и метавселената.
Apple достигна до оценка от 3 трилиона долара само четири години, след като се превърна в първата компания, която мина границата от 1 трилион долара. Следващата психологическа граница - тази от 2 трилиона долара, пък беше преодоляна само 16 месеца по-късно.