Продажбите на часовниците Hublot и Bulgari минаха нивата отпреди пандемията
През последната година продажбите на притежаваните от LVMH луксозни марки часовници Hublot и Bulgari са надхвърлили нивата отпреди 2019 г., а тази година се очаква да нараснат допълнително вследствие на голямото търсене от САЩ.
Това съобщават от компанията преди началото на Седмицата на часовниците на LVMH, която вече започна.
Hublot и Bulgari, заедно с притежаваните от LVMH марки Zenith и TAG Heuer, организират онлайн Седмица на часовниците LVMH с дигитални презентации на най-новите си колекции.
Hublot показа супер тънка версия на своя часовник Big Bang, докато италианската бижутерска марка Bulgari представи часовниците Serpenti Misteriosi, които са скрити в наподобяващи змии гривни и пръстени.
Часовниците Serpenti, чиято цена достига 240 000 евро за най-скъпите модели, използват нов миниатюрен механизъм на задвижване на име Piccolissimo.
Прoдажбите на швейцарски луксозни часовници паднаха рязко през 2020 г., когато пандемията затвори магазини и ограничи туризма. Те обаче се възстановиха през миналата година, като износът на швейцарски часовници надхвърляше леко нивата от 2019 г. в края на ноември, благодарение на голямото търсене от страна на САЩ и Китай.
Данните за износа на швейцарски часовници за цялата 2021 г. се очакват на 27 януари, като в същия ден LVMH ще обяви финансовите си резултати за годината.
"2021 беше добра година, справихме се по-добре, отколкото през 2019 г.," заяви главният изпълнителен директор на Hublot Рикардо Гуадалупе, отличавайки 30% ръст на продажбите в САЩ и отлични продажби в Китай.
Главният изпълнителен директор на Bulgari Жан-Кристоф Бабен заяви пред Ройтерс, че марката също постига по-добри резултати през миналата година, отколкото преди пандемията през 2019 г.