Adidas скоро ще представи нова линия спортни сутиени, но една от рекламите й за нея въобще не показва самите сутиени.

Вместо това от компанията пуснаха в Twitter снимка с 25 чифта женски гърди в цялото им естествено и разнообразно великолепие.

Концернът за спортни стоки и облекла „закачи“ рекламата на профила си в Twitter под линк, който води към колекцията за всеки, който стигне дотам. Рекламното позлание е: #SupportisEverything. (Подкрепата е всичко)

"Ние смятаме, че женските гърди във всякаква форми и размери заслужават подкрепа и удобство," казват от Adidas в кампанията. "По тази причина нашата нова линия спортни сутиени съдържа 43 различни стила, така че всеки да избере подходящите за него."

Рекламата очевидно имаше за цел да привлече внимание и не беше изненадващо, че придоби огромна популярност в социалните медии. Adidas предизвика сериозна дискусия, но може би не толкова относно спортните сутиени или тази конкретна нова колекция, както може би са се надявали от компанията, пише CNN Business.

Жени и мъже потребители на Twitter се включиха в дебата относно рекламния ход на Adidas, като реакциите бяха смесени.

Някои потребители на Twitter, предимно жени, заявиха, че биха предпочели да видят сутиените вместо гърдите. Други определиха рекламата като неуместна или объркваща. Трети пък я определиха като смела и поздравиха Adidas за нея.