Ресторант в Милано приема клиенти, ако си сготвят сами
Семейството е фундаментът на италианските традиции, култура и манталитет, а душата на всеки дом е кухнята. Готвеното сближава всички членове на фамилията, потушава непримирими вражди и внася неповторим уют и усещане за хармония.
Забързаният начин на живот в последните десетилетия обаче отдалечи италианците от големите сбирки с „тонове“ домашно приготвена храна. Все повече хора предпочитат или да хапнат набързо в заведение, или да си поръчат за вкъщи от ресторант.
Една от най-известните марки за хранителни продукти на Ботуша - STAR, се заема с предизвикателството да върне италианците към спомените за семейната идилия и неповторимия вкус на домашните специалитети. По повод 75-ата си годишнина компанията организира инициативата "Star Home Restaurant", като отваря ресторант с условие към клиентите да приготвят сами вечерята, предназначена за техни роднини, приятели или напълно непознати.
Инициативата е напълно безплатна, а ексклузивното пространство се намира в сърцето на Милано, на крачка от величествената катедрала. Вечерите се провеждат от 10 до 20 март, а "клиентите" са насърчавани да се опознават, да обменят идеи, но най-вече да готвят заедно.
Това е уникална възможност да изпитат от първа ръка лекотата на създаване на меню с продуктите на марката, да се уверят в техните качества, като същевременно преоткрият красотата на общуването в кухнята и насладата от приготвената с любов храна, обясняват организаторите. Всеки, който желае, може да срещне нови приятели или да прекара една наистина различна вечер от обичайното ежедневие, допълват те.
Има само един проблем - местата са изключително ограничени, тъй като капацитетът за всяка вечеря е 12 човека. Те може да са част от едно семейство, група приятели или хора, които току що се запознават и нямат търпение да се забавляват заедно.
Дванадесетте посетители са разделени на две групи - домакини и гости. Първите имат допълнителна роля - да координират вечерята, като се погрижат за менюто, готварските процеси и сервирането, като през цялото време се грижат за комфорта на гостите, които от своя страна се наслаждават на вечерята.
За да няма излишна паника и напрежение, всеки клиент-готвач може да разчита на професионалист, който му помага за координирането на процесите в кухнята и нормалното протичане на вечерта.
Компанията организатор на събитието е една от най-предпочитаните марки в италианските домакинства за типичните за Ботуша продукти - от зеленчукови и месни бульони до готови сосове за паста. Основното й послание е да бъде винаги близо до италианските семейства.
Храната създава моменти на общуване, споделяне, преоткриване и обмяна на идеи с най-близките ви хора. Какво по-ценно може да има? Нека преоткрием забравеното удоволствие да се храним заедно с това, което самите ние сме приготвили, допълват от компанията.
Любопитна подробност е, че всяка една от десетте вечери е водена от някой от най-популярните италиански инфлуенсъри, сред които Киара Сесилия, Илария Вита, Матилде Силвестри, Емануела Ронкари и други звезди от кулинарните риалитита на Ботуша. "Забавлявах се да споделя с гостите едно меню, типично за вечерите в моя дом“, сподели Мариса Пасера, кулинарна звезда и автор на готварска книга. Менюто беше жълто ризото с артишок крудо и лазаня с кюфтета, имаше и телешки рулца и пюре с аромат на лимон, допълни тя, цитирана от "La Republica".