Vivacom предлага 360-градусов професионален опит на своите стажанти
Всеки стажант във Vivacom ще може да черпи знания и опит и от други отдели на компанията. Това е една от новите възможности, които телекомът създава за бъдещите си служители по повод 20-ата годишнина от стажантската си програма. За младежите, които искат да се развиват в един от най-бързоразвиващите се сектори в страната и света, това означава 360-градусова перспектива и възможност да видят голямата картина в най-големия телеком у нас.
„Стажантската ни програма е един от символите на Vivacom. Освен, че е една от първите в България, за 20 години тя се наложи като екосистема, в която талантливите, вдъхновените и мотивирани млади хора могат да се развиват и да стигнат до високи ръководни нива. Динамиката в телекомуникациите изисква хората ни да са добре запознати с работата на целия организъм. Затова стажантите ни ще трупат знания и опит не само от колегите в отдела, в който стажуват, но и от другите екипи“, коментира директорът „Човешки ресурси“ във Vivacom Малина Чавдарова.
Тя е един от шестимата служители на висока ръководна позиция във Vivacom, започнали като стажанти в телекома. Директорът „Развитие на продажбите“ Августин Миланов, който също е стартирал кариерата си като стажант, е и сред десетимата, които продължават развитието си в компанията още от първите издания на стажантска програма преди 17 години.
Подобно кариерно развитие – от най-ниското до високо йерархично стъпало в компанията, имат и главният юридически директор Иво Златев, директорът „Фиксиран достъп“ Александър Иливанов, старши мениджърът „Развитие на ИТ продукти“ Даниела Милева, Николай Генчев - ръководител екип „Мобилни продукти и услуги за крайни клиенти“, Милена Тошева -ръководител екип „Наеми“ в отдел „Строителен режим и наеми“, и редица други служители.
Над осемдесет служители, започнали като стажанти във Vivacom, днес са на мениджърски и старши експертни позиции, а 20% от всички останали на работа след стажа си са ментори, които работят с новите стажанти на телекома.
Всяка година компанията открива близо 50 позиции за платен тримесечен стаж в ключови дирекции. Програмата е отворена за студенти от цяла България. Знанията и опитът, които получават младежите, включват въвеждане в корпоративния свят, разработване и участие в реални проекти с индивидуален ментор, CSR и много други инициативи. А всяка година над 40% от стажантите удължават периода си на стажуване или започват постоянна работа във Vivacom. Подборът за новите стажанти, които ще станат част от екипа на компанията през лятото, вече започна.