Coca-Cola отчете по-високи от очакваното продажби за първото тримесечие на 2023 г., благодарение на продължилото повишаване на цените и подобряването на бизнеса на компанията в Китай, пише Associated Press.

Приходите на Coca-Cola са нараснали с 5% до 11 милиарда долара за периода януари-март, съобщи компанията. Това надмина очакванията на анкетирани от FactSet анализатори на Уолстрийт, които прогнозираха приходи от 10,8 милиарда долара.

Базираният в Атланта гигант е спечелил 68 цента на акция, което също надминава прогнозата на анализаторите за 65 цента.

Няма червени флагове в корпоративните отчети според стратези на УолстрийтТърсенето и маржовете, които се задържат стабилни, ще подкрепят ралито на технологичните акции, смятат от Fundstrat

Оперативните приходи на компанията са паднали с 1%, тъй като Coca-Cola инвестира сериозно в маркетинга, допълва AP. Компанията обяви през февруари, че е сред първите, които си партнират с Open AI и консултантската фирма Bain and Co., за да експериментира с ChatGPT и DALL-E в своя маркетинг.

Миналия месец Coca-Cola стартира кампания, която позволява на клиентите да правят дигитално изкуство, използвайки материали от архивите на компанията. Coca-Cola стартира и кампания за своята марка Smartwater, насочена към потребителите, използващи приложения за геолокация.

Акциите на Coca-Cola поскъпнаха с 1% в предварителната търговия в САЩ.