Netflix набляга на гейминг индустрията, прави все повече игри по сериали
Netflix прави стъпки за разширяване на предложенията си за мобилни игри. Скоро абонатите на платформата ще видят повече сериали, създадени от Netflix, превърнати в мобилни игри, съобщава Wall Street Journal. Пример за такива са Squid Game и Wednesday.
Въпреки че мобилните игри не са съвсем нова сфера за Netflix, те все още се опитват да намерят своето място в бизнес модела на компанията. В момента приложението на Netflix подканва потребителите да изтеглят и играят игри като Exploding Kittens: The Game или Ghost Detective в магазина за приложения, където те могат да се играят в самата платформата. Но крайната цел е абонатите на Netflix да могат да играят игри директно на своите смарт телевизори и компютри.
Това усилие на стрийминг гиганта в посока гейминга е предшестван от скорошното пускане на специално приложение за контролер за iOS устройства, което позволява на играча да използва телефона си като геймпад със сдвоен телевизор.
От самото начало Netflix никога не е начислявала такси за своите игри и не е налагала допълнителни такси в областта на игрите. За да играете на телефона си, се нуждаете само от абонамент. И макар да не е ясно дали това ще се промени в близко бъдеще, фокусът на Netflix върху създаването на игри, базирани на хитови сериали, би могъл да помогне за поддържане на интереса към тях, особено между сезоните. Залогът на „суперпотребителите" може също така да заведе компанията по-устойчиво на пътя към гейминг индустрията.
Към момента Netflix предлага повече от 70 игри на своята платформа и планира да разшири техния брой до края на 2023 г. Според WSJ Netflix ще продължи да лицензира и игри, които не са свързани със сериали, като Classic Solitaire.
Компанията започва да се занимава с мобилни игри преди едва две години, но въпреки това вече се превръща в сериозен играч в областта на инди изданията. А сега компанията изпълнява обещанието си да разработва игри, базирани на хитови сериали.