По време на участието си в подкаста The Joe Rogan Experience, главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск представи допълнителна информация за предстоящия да излезе на пазара електрически пикап на Tesla, като акцентира върху неговите уникални възможности и производствени цели. Мъск, пристигайки за интервюто с прототип на колата, демонстрира забележителните ѝ характеристики, акцентирайки върху бронираните врати от неръждаема стомана.

Изобретателят покани Джо Роугън да изстреля стрела от комбиниран лък по външната част на пикапа. Впечатляващата демонстрация показва, че стрелата успява да остави само малка вдлъбнатина отстрани на автомобила, което говори добре за неговата здрава конструкция. Мъск подчертава, че бронята на Cybertruck ще бъде подложена на три строги теста, включващи интензивна стрелба по автомобила с автомат, 45-милиметрова пушка и 9-милиметров пистолет. "Камионите трябва да са здрави, нали?" каза Мъск пред Роган, подчертавайки увереността си към устойчивостта на автомобила.

Освен това бизнес магнатът добавя, че ще се предлага възможност на купувачите да изберат пикапът им да дойде с бронирани стъкла, макар и със значителни компромиси по отношение на използваемостта поради дебелината на стъклото, необходима за брониране. Мъск разкрива и неизвестни досега технически подробности, като съобщава, че теглото на електрическия пикап ще варира от 6000 до 7000 lb. в зависимост от избраната версия.

Що се отнася до производителността, той казва, че Tesla планира колата да има бързо ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди - цел, която първоначално беше поставена за предната версия с три двигателя, когато Cybertruck беше представен за първи път през 2019 г.

Спад в акциите на Tesla и други EV съперници последва песимизма на Мъск Tesla отчете коригирана печалба от 66 цента на акция спрямо очакваните 73 цента

Мъск намеква и за интригуващо допълнение към характеристиките на Cybertruck, наречено „Beast Mode“, въпреки че не дава подробности за това какво включва тази версия. Предполага се, че става дума за още по-мощен вариант на електромобила. Що се отнася до производството, Мъск разкрива пред подкастъра, че целта на Tesla е да произвежда около 200 000 Cybertruck годишно. Тази цел е малко по-ниска от 250 000 автомобила годишно, които бяха посочени по време на отчета за приходите на Tesla от миналия месец. Това подчертава продължителните предизвикателства при увеличаването на производството на уникалния електрически пикап.

Tesla вече обяви събитие за доставки на Cybertruck, насрочено за 30 ноември, въпреки че Мъск предупреждава за сложността на мащабирането на производството. Както съобщава новинарският уебсайт Electrek през септември, Cybertruck вече е събрал списък с резервации с повече от 1,8 милиона потенциални купувачи.