Като бизнес модел концепцията да подариш преживяване тръгва от Великобритания през 90-те, когато е създадена платформата Red Letters Days.

Този вид услуга е особено популярна и днес не само в САЩ и Европа, но и в страни като Индия и Сингапур.

Подаръчната концепция, която заменя вещите с услуги, работи успешно и у нас.

През последните 5 години в България трендът физическите продукти да отстъпват от дела си на подаръците преживявания расте.

Търсенето на ваучери за подаръчни услуги като алтернатива на материалните подаръци набира скорост и все по-често хората избират да зарадват близък, колега или приятел с полет с балон, скок с бънджи, вечеря или масаж вместо с обичайните вещи.

Глад за преживявания: Кои туристи харчат най-много за пътуванеОчаква се до 2030 г. разходите за пътувания и туризъм да достигнат 410 млрд. долара, което е ръст от над 170% спрямо 2019 г.

Защо да подарим преживяване?

Да подариш преживяване е оригинално решение за подарък и носи добавена стойност – създава очакване, емоция и радва своя получател по-дълго от материалните подаръци, споделят основателите на платформата за преживявания gift-tibe.com Владимира Коева и Любомила Тотина.

След 5 години на пазара брандът им има в портфолиото си над 800 уникални забавления, работи с мрежа от стотици доставчици на услуги в цялата страна, а над половината от аудиторията на марката е лоялна.

Ваучерите за преживяване от Gift Tube се предлагат в категории като като Адреналин, Арт, Хоби, Забавления, Масажи, Красота, Спорт, Личностно развитие, Дегустации, Уроци, Парти, Фотосесии.

Едно от ключовите предимства е възможността да подариш универсален ваучер за преживяване, а получателят да избира сам. Така дали да се спреш на конкретно преживяване като полет с парапланер или ваучер за сума става лесно и индивидуално решение.

За тези, които имат всичко: Какво предлага наръчникът за луксозни подаръци Луксозният търговец на дребно Neiman Marcus предлага колекция от свръхмодерни идеи за богатите

Модерната придобивка за служители

„Никога не сме се целили в дискаунт оферти и клиентите на Gift Tube не очакват намаление в цената, а качествени услуги, с които да направят запомнящ се подарък. Ние сме хъб от преживявания, които може да подариш по личен или корпоративен повод. Все повече компании избират Gift Tube, защото нематериалният подарък е алтернативна и предпочитана от служителите им придобивка“, посочват собствениците на платформата.

Неслучайно тази година Gift Tube печелят и златен медал в категорията „Социални придобивки“ на най-голямото изложение за работодатели у нас Career Show 2023.

Интересът към този тип придобивки за служители расте и ако преди години се ползваха основно от големи компании, сега към тях интерес има и от страна на малки екипи и бизнеси. Те са добро решение, защото в по-висока степен от материалните стимули пораждат емоционална ангажираност у служителите.

Оригиналната безплатна опаковка – запазената марка на Gift Tube

Една от отличителните черти на Gift Tube е оригиналната опаковка на ваучера. Елегантният тубус е безплатен както за крайните, така и за корпоративните клиенти. Тази година компанията пусна и специална селекция от опаковки за Коледа и за специални поводи и получатели.

Фирмите ползват и опцията за цялостен брандинг на кутията, така че да позиционират и своя бранд върху подаръците за партньори и служители.

Ние сме платформа, в която качествени български бизнеси позиционират услуги си, разчитайки на нас за техния маркетинг. Благодарение на активните ни колаборации с партньори, нашите клиенти получават и допълнително преживявания под формата на подарък от нас с всяка поръчка.

Съдържание от Gift Tube