„Храм на диаманти“: Swarovski откри новия си бутик в Ню Йорк
Swarovski откри новия си бутик в Ню Йорк с амбиция да пренесе посетителите в цветната илюзия на свят от кристали, съобщава CNN.
Новият Swarovski on Fifth се помещава в търговско помещение на два етажа с площ 14 400 кв. м, което отбелязва богатата история на луксозната марка, като същевременно предлага нейните колекции от бижута, домашен декор и аксесоари.
То се отличава с ярки цветни блокове в ярко розово, жълто и зелено, като по фасадата и в интериора са инкрустирани ромбоиди, наподобяващи скъпоценни камъни - включително формата на пищно розово стълбище, което води посетителите през инсталация, представяща историята на 128-годишната марка и неговото влияние върху висшата мода и Холивуд, допълва CNN.
Facebook SWAROVSKI
Предвид сезона, в момента магазинът разполага с пищна коледна елха, украсена в омбре модел с бижута, чиято цветова палитра съответства точно на пространството.
Освен че през десетилетията поддържа дълбоки връзки с модни къщи като Chanel, Dior, Balenciaga и Viktor & Rolf, Swarovski стои зад много емблематични визии на червения килим - от ефирната "гола рокля" на Риана на наградите CFDA през 2014 г. до арлекиновия гащеризон на Хари Стайлс на наградите Grammy по-рано тази година. (А кой може да забрави драматичното влизане на Doja Cat на ревюто на Schiaparelli Couture пролет-лято 2023 в Париж през януари, където тя пристигна покрита от главата до петите с червена боя за тяло и 30 000 кристала Swarovski?)
Неотдавна Ким Кардашиян си партнира с компанията за новата колекция на нейната марка за бельо и оформящо облекло Skims, включваща покрити с кристали бодита, рокли и бельо.
Facebook SWAROVSKI
Кардашиян, Гуинет Палтроу, Били Портър и Ашли Греъм бяха сред тези, които отпразнуваха откриването на новия бутик в Ню Йорк още през ноември.
Макар че наскоро бяха открити или са в процес на откриване редица нови търговски представителства на Swarovski в Шанхай, Токио, Милано и Сеул, обектът на Пето авеню в Ню Йорк е най-грандиозният досега, предназначен да "разпалва въображението от момента, в който влезете в магазина", според изявление на творческия директор на Swarovski Джована Енгелберт, която е проектирала пространството.
"От голямото стълбище до използването на кадифе и коприна в целия магазин - всички детайли имат за цел да осигурят на клиентите усещането, че се намират в луксозна кутия за бижута", добавя тя. "Моята визия беше да създам модерен, радостен, възвишен и футуристичен дизайн, който отразява светлината, енергията и цветовете на Ню Йорк."
Освен бонбонета цветна гама, на втория етаж в бутика е изложена Swarovski Created Diamonds – колекция от диаманти, отгледани в лаборатория, както и салон с украсена с кристали порцеланова посуда - партньорство с марката за фин порцелан Rosenthal.
Новите ни магазини са "храмове на марката", обясни главният изпълнителен директор на Swarovski Алексис Насар пред CNN. Той стана първият човек извън семейството на Сваровски, който застана начело на австрийската компания миналата година.
"Смятахме, че е много важно да показваме марката по начин, който надхвърля комерсиалността - че хората не идват в магазина само за да сключват сделки. Искаме те да усетят всички ценности, които марката представлява, по отношение на нейната история, капитал, сътрудничество, по отношение на колекциите и най-важно – обслужването на клиентите."
Според Насар новият магазин е пример за собствения подход на Swarovski към лукса.
"Луксът на Swarovski не е традиционен, свързан със снобизъм и високи цени. Нашият лукс се състои в това да предлагаме на потребителите радост, себеизразяване, себеотдаване и възможността да бъдат красиви според собствените си възможности.", допълва изпълнителният директор.