Реклама на сутиен като арт произведение: Ким Кардашиян знае как
За по-малко от пет години моделът и инфлуенсър превърна Skims в бизнес за 4 млрд. долара
Когато през октомври миналата година Ким Кардашиян публикува видеоклип в TikTok, за да рекламира новия сутиен на Skims, това първоначално изглеждаше като рекламен клип.
Звездната инфлуесърка и модел седеше зад монитор в бежов гащеризон в изкуствен офис на Skims, умишлено декориран в топлите нюанси на цвета на кожата.
„Температурата на Земята става все по-висока и по-висока“, обясняваше тя във видеото. „Не съм учен, но вярвам, че всеки може да използва своите умения, за да има принос“.
В следващия кадър, Кардашиян вече се разхождаше изкусително, за да демонстрира провокативния модел на бельото с т.нар. настръхнал ефект. „Без значение колко е горещо, винаги ще изглеждате студени“, обясни моделът.
@kimkardashian COMING OCT 31: THE @SKIMS ♬ original sound - Kim Kardashian
Ким Кардашиян може и да не е учен, но е един от най-умелите маркетолози на планетата.
Оценено като рекламно произведение и носител на наградата за иновация чрез дизайн в областта на рекламата за 2024 г., видеото съчетава чувство за хумор, отличителен стил и попкултура, подчертава Fast Company.
Кардашиян знае стойността на вниманието и знае, че ще получи много както от феновете, така и от хейтърите.
Всъщност, сценарият за рекламата, написан от комика Мишел Улф, предизвика множество дебати в интернет, а твърдението на компанията, че ще направи еднократно дарение от 10% от продажбите на Ultimate Nipple Bra, предизвика отпор от страна на критиците, които обвиниха компанията в екологично промиване на мозъци.
„Представихме иновативен продукт, който според някои може да повиши самочувствието на клиентите ни “, казва Йенс Греде, главен изпълнителен директор на Skims, пред Fast Company. „Трябваше да подходим към това с чувство за хумор.“
Ким Кардашиян знае как да упраелява рекламна кампания на продукт като Ultimate Nipple Bra, който ще подпали мрежата. Точно така и стана. Сутиенът беше разпродаден за часове след първоначалното му пускане, а видеото генерира около 1,8 милиарда показвания в социалните медии.
За по-малко от пет години Ким Кардашиян превърна Skims в бизнес за 4 млрд. долара (почти 1 млрд. долара при продажби през 2023 г.).
През 2024 г. компанията откри магазини в Лос Анджелис и Ню Йорк, а малко преди рекламата на Ultimate Nipple Bra през октомври миналата година Skims линия мъжко бельо и стана официален партньор на NBA, WNBA и USA Basketball.