Super Bowl е магическа сцена за всеки търговец. Рядък и кратък момент от около три часа, когато хората искат да гледат реклами.

Това важи с особена сила тази година, имайки предвид липсата на особена драма в мача между Филаделфия Ийгълс и Канзас Сити Чийфс, в който първите победиха с 40 на 22. Така Super Bowl LIX се оказа още по-благодатна среда за позициониране на брандовете, които плащат средно около 8 милиона долара за излъчване на 30-секундна реклама.

Най-гледаният спот от Super Bowl, според брояча на YouTube, е рекламата на Booking.com, включваща Мъпетите на Джим Хенсън, които заедно с обикновени хора търсят най-добрия начин да резервират перфектната ваканция. Рекламите на Booking.com бяха най-гледани по време на Super Bowl през 2024 (с участието на Тина Фей) и през 2023 г. (с участието на Мелиса Маккарти).

Това, което определя дали една реклама, излъчена по време на Super Bowl, е добра, в крайна сметка е субективно. Критериите обаче остават относително прости: забавна, емоционална, запомняща се.

Както всяка година, знаменитостите пробиха рекламния водовъртеж: Глен Пауъл играе за Ram Trucks (№ 2); Бил Мъри – за Yahoo (№ 4), а Киърън Кълкин озвучава героя в NerdWallet (№ 7).

Ето и десетте най-гледани реклами от тазгодишното издание на Super Bowl в YouTube (класирането е според глобалните резултати, проследени в неделя, 9 февруари, до 23:59 ч. ЕТ):

1. Booking.com: “Get your stay ridiculously right”

2. Ram Trucks: “Goldilocks & the Three Trucks”

3. Made by Google: Dream Job – Google Pixel SB

4. Yahoo.com: Email Bill Murray

5. Marvel Studios: “Thunderbolts*”

6. Bud Light: Big Men on Cul-de-Sac

7. NerdWallet: Genius Beluga

8. DoorDash: DashPass Math

9. Doritos: Abduction

10. Squarespace: Barry and Mosley