Искат ги от всички краища на Европа. Те са символ на престиж в света на футбола и вдъхновяват песните, които огласяват европейските стадиони от София до Лисабон и от Осло до Рим. Те са купите на УЕФА Лига Европа и УЕФА Лига на конференциите.

Двата трофея бяха показани за първи път в България на специално събитие, организирано от Betano, част от 3-годишното глобално спонсорство на марката на  двата турнира - за сезон 2024/25 до 2026/27.

Специален гост на събитието беше легендарният италиански вратар Джанлуиджи Буфон.

„За мен е истинска чест да се присъединя към събитието на Betano като посланик на УЕФА. Това е страхотна възможност да посетя София за първи път и да се срещна с една запалена футболна общност. Вълнувам се да споделя това преживяване с българските фенове и да отпразнуваме заедно духа на играта", сподели осемкратният носител на наградата „Вратар на годината“ в Серия А.

„Вълнуваме се от възможността да покажем тези престижни трофеи за пръв път в България и да подарим едно незабравимо преживяване на феновете на най-популярния спорт в света. Страната ни има доказани традиции във футбола, а българските фенове познават и разбират играта, а също така са изключително лоялни към любимите си отбори и играчи. Чрез подобни събития ние искаме не само да подарим вълнуващи мигове на футболните фенове, но и да засилим емоционалната им връзка с марката“, коментира Цветин Йорданов, регионален мениджър за България в Kaizen Gaming.

От 20 души до лидер на пазара

Стартирала с едва 20 души екип през 2012 г. в Малта и Гърция, днес Kaizen Gaming, която присъства у нас със своя основен бранд Betano от 2022 г., е една от най-големите GameTech компании в света. През 2024 тя навлезе на пет нови пазара – Мексико, Аржентина, Великобритания, Дания и Колумбия – с което общият им брой стана 18.

„Нашата цел е да достигнем 26 пазара до 2026 г...През следващите две години сме готови да се разширим още повече, да засилим глобалното си присъствие и да продължим да се фокусираме върху нашата патентована технология. Ние се занимаваме с това в дългосрочен план и вярваме, че основна част от изпълнението на нашето обещание за отлични резултати за клиентите е чрез предлагането на сигурни и отговорни игри“, коментира в интервю за Fortune Арис Димаракис, главен оперативен директор на Kaizen Gaming.

Освен на технологичното развитие, компанията залага и на високопрофилни партньорства със спортни организации, като основният ѝ фокус пада върху футбола. Миналото лято Betano стана първит представител на GameTech индустрията, който е официален глобален спонсор на футболен турнир на най-високо ниво. И то на два - UEFA EURO 2024 и CONMEBOL Copa America 2024.

И тези инициативи не остават незабелязани. Според данни на H2 Gambling Capita от септември 2024 г. Betano е лидер на бразилския пазар за онлайн залагания с 23% пазарен дял, следвана от Bet365 с 20%. Друго проучване, проведено от Env Media през юли миналата година, което се фокусира върху 20-те най-големи марки за залагания в Бразилия - включително Bet365 и Betfair - установява, че Betano е най-разпознаваемата и надеждна марка за залагания в страната.

Брандът е пазарен лидер и в други държави. В Португалия, където Betano е спонсор на всички от „Голямата тройка“ - ФК Порто, Sporting CP и S.L. Benfica - той се нарежда на първо място сред уебсайтовете за онлайн залагания в страната, според анализ на уеб трафика, направен от Similarweb.

През 2024 г. Kaizen Gaming беше обявена за оператор на годината от две реномирани организации за награди в онлайн хазартната индустрия - наградите SBC през септември и наградите EGR Operator Awards през октомври. Освен това органиацията-майка на Betano попадна в 100-те най-добри компании за работа в Европа на Fortune.

А ако се върнем към първото представяне на трофеите на УЕФА Лига Европа и УЕФА Лига на конференциите у нас, надали някога пред Sofia Event Center се е извивала подобна опашка.