„Никога няма да те наемат“: Защо бившият агент на Ди Каприо искаше да го кръсти Лени Уилямс
Един от най-харесваните мъже на планетата и звезда от А листата на Холивуд запазва истинското си име благодарение на баща си, който казва „Само през трупа ми“ за идеята да има псевдоним
&format=webp)
Ако Леонардо Ди Каприо беше послушал филмовия си агент преди близо 40 години, днес светът щеше да мисли, че главната роля в „Титаник“ изпълнява актьорът… Лени Уилямс.
Историята обаче се развива по съвсем друг начин, разказа холивудската звезда по време на скорошното си участие в подкаста New Heights.
Ди Каприо се върна назад в ранните си тийнейджърски години, когато агентът му го посъветвал, че името му е „твърде етническо“, и му предложил да използва като псевдоним Лени Уилямс.
„Най-накрая бях успял да си намеря агент. Той ми каза: „Името ти е прекалено етническо“. Аз се учудих: „Как така? Леонардо Ди Каприо ли?“. Отговориха ми: „Не, не, прекалено етническо е. Никога няма да те наемат. Новото ти име е Лени Уилямс.“, разказва акьорът, цитиран от Variety.
„Бях на 12-13 години. Попитах ги: „Какво е това Лени Уилямс?“, а те ми казаха: „Просто взехме второто ти име и го превърнахме в псевдоним. Сега си Лени.“
Когато обаче малкият Леонардо показал на баща си снимка с новото име, той веднага „я разкъса с думите: „Само през трупа ми.“, допълва актьорът.
Бенисио Дел Торо, който участва в подкаста заедно с Лео Ди Каприо, също имал агент, който настоявал да си смени името. „На мен ми казаха същото. „Ти си Бени Дел.“, спомни си той.
Ди Каприо и Дел Торо участват заедно в новия трилър на Пол Томас Андерсън One Battle After Another, който излиза по кината на 26 септември. Ди Каприо е в главната роля.
„One Battle After Another е филм, който се вписва в острата актуалност на настоящето; той ви кара да изтръпнете, но в същото време ви събужда.
Когато чуете описанието на филма, може да ви се стори доста агресивен в своята дистопична актуалност, като бомбардировка, съзнателно преувеличена трилър-сатира за това къде сме днес и накъде може да се насочим.“, пише критикът на Variety Оуен Глейбърман, който е останал впечатлен от филма.