Пуерториканският рапър Bad Bunny, носител на „Грами“, ще бъде звездата на NFL Super Bowl Halftime Show през 2026 г.

Новината беше обявена от NFL, Apple Music и Roc Nation пет месеца преди мега събитието, което ще се състои на 8 февруари на Levi’s Stadium в Санта Клара, Калифорния, съобщава Euronews.

„Чувството, което изпитвам, надхвърля самия мен“, заяви Bad Bunny, като допълни: „Това е за онези, които дойдоха преди мен и проправиха пътя, за да мога да дойда и да отбележа тъчдаун... това е за моя народ, моята култура и нашата история. Ve y dile a tu abuela, que seremos el HALFTIME SHOW DEL SUPER BOWL.“

Основателят на Roc Nation Джей-Зи заяви, че това, което Bad Bunny „е направил и продължава да прави за Пуерто Рико, е наистина вдъхновяващо. За нас е чест да го имаме на най-голямата сцена в света.“

Един от най-слушаните изпълнители в света, 31-годишният рапър победи други спрягани за звезди на шоуто като Тейлър Суифт и Metallica в надпреварата за престижния концерт, който отразява и влияе на световните културни тенденции.

Въпреки че артистите не получават хонорар за участието си в Halftime Show, това е едно от най-търсените събития в индустрията, допълва Euronews.

Самият Bad Bunny няма нужда от реклама. Той е носител на три награди „Грами“ и 12 латиноамерикански „Грами“, глобален посланик на латиноамериканската музика, участва и във филми като Bullet Train, Caught Stealing и Happy Gilmore 2, сътрудничи с водещи модни къщи.

Ще се включи и в латиноамериканските „Грами“ тази година с лидер с 12 номинации, детронирайки продуцента и композитор Едгар Барейра.

Последният му албум DeBÍ TiRAR MáS FOToS получи всеобщо признание от критиците и меломаните, и влезе в списъка на Euronews за най-добрите албуми на 2025 г.

Тази година главното събитие в NFL на полувремето на Super Bowl беше с участието на Кендрик Ламар, който влезе в историята като първият соло рапър, представил се на полувремето.

Изпълнението му счупи рекорди, като се превърна в най-гледаното полувреме на всички времена с 133,5 милиона зрители, надминавайки аудиторията на шоуто на Майкъл Джексън от 1993 г., допълва Euronews.