Силното търсене на емблематичните чанти Birkin и Kelly в континентален Китай и САЩ е помогнала на френската луксозна компания Hermès да постигне стабилен ръст на продажбите.

Производителят на кожени изделия от най-висок клас и други луксозни продукти отчита увеличение на продажбите с 10% на годишна база през третото тримесечие до 3,88 милиарда евро.

Резултатът, обявен от Hermès в сряда, надминава леко очакванията на анализаторите според данни на Visible Alpha.

Продажбите в Северна и Южна Америка са се увеличили с 14% за тримесечието, основно благодарение на подобрение на пазара в САЩ.

В Азия (без Япония) ръстът е 6,4%, най-вече в континентален Китай, където търсенето на луксозни стоки се стабилизира след няколко трудни години за сектора.

Hermès успява да надмине средните пазарни резултати в региона през целия този период.

Въпреки стабилното търсене на кожени изделия, продажбите на по-достъпните линии за парфюми и козметика са намалели с 7,2% през тримесечието.

„През третото тримесечие Hermès запазва своя курс, благодарение на стабилния растеж, който отразява силата на нашия бизнес модел. Оставаме фокусирани върху умелото управление на несигурностите“, казва изпълнителният председател Аксел Дюма.