Авенди, компания на холдинговото дружество ВМ Финанс Груп и една от най-големите компании за маркетинг и дистрибуция на българския пазар, обяви приходи от продажби в размер на 100 млн. лв. за първите девет месеца на 2008 г. или резултат, който се равнява на целогодишните продажби на фирмата за 2007 г. Конкретният ръст спрямо същия период на миналата година е 45%, като до момента броят на служителите нараства от 162 на 224 човека.

Независимо от кризата и прогнозите на световни и местни анализатори за по-свито потребление, специалистите от компанията отчитат сериозни двуцифрени ръстове спрямо деветте месеца на 2007 за цялото портфолио от бързооборотни стоки. И най-вече при бебешките храни - 70% ръст, шоколадови изделия - 46%, подправки - 57%, тютюневи изделия - 68%, води и безалкохолни напитки - 49%, шампанско - 56%.

През първите девет месеца на 2008 г. Авенди инвестира значително в нови търговски екипи за разширяване на покритието на пазара. Увеличени са обученията на персонала и инвестициите във въвеждане на модерна система за управление на бизнеса.

В портфолиото на компанията има над 70 марки, разделени в три дивизии - храни, напитки и импулсни продукти, като всички продукти се развиват изключително добре от отговорните екипи. Фирмата работи с ключови клиенти - всички големи местни и чуждестранни вериги магазини, петролен канал, търговци на едро и голям брой магазини и заведения в цялата страна.

Бъдещите планове на компанията са в посока развиване на марките от сегашното портфолио, договаряне на нови партньорства, доставяне на широк кръг услуги като универсален дистрибутор на бързооборотни стоки и разширяване на географското покритие в страната.