Turkish Airlines въвежда допълнителни удобства за своите пасажери в бизнес класа с цел да им осигури пълен комфорт и да направи пътуването им още по-приятно.

От тях ще могат да се възползват пътуващите с авиокомпанията на някои от междуконтиненталните ѝ полети.

Meal Selection Before Flight

Кетъринг услугите на борда на Turkish Airlines са награждавани редица пъти, а сега авиокомпанията ги издига на следващо ниво, като дава възможност на пътниците в бизнес класа да изберат менюто, което предпочитат, преди самия полет.

Пасажерите ще могат да разгледат различните варианти и да направят своя избор чрез мобилното приложение или уеб страницата на превозвача в период от 1 седмица до 48 часа преди техния полет.

От новата услуга ще могат да се възползват всички пътуващи в бизнес класа от Истанбул до някоя от следните дестинации: Атланта, Банкок, Пекин, Богота, Бостън, Кейптаун, Чикаго, Гуанджоу, Ханой, Хавана, Хошимин, Хонг Конг, Хюстън, Джакарта, Йоханесбург, Куала Лумпур, Лос Анджелис, Манила, Маями, Монреал, Ню Йорк, Пукет, Порт Луи, Сан Франциско, Сао Пауло, Сеул, Шанхай, Сингапур, Тайпе, Токио, Торонто, Вашингтон, Каракас, Панама, Мадагаскар, Дърбан, Мапуто и Буенос Айрес.

Повече информация за услугата можете да откриете тук.

Dine on Demand

Допълнително, бизнес пътниците на някои полети на Turkish Airlines вече ще имат възможността да получат ястията си във всеки момент от своя полет.

Тази концепция, прилагана от много малко авиокомпании в света, ще направи услугите на превозвача още по-персонализирани и ще позволи на пасажерите да планират времето си на борда спрямо своите лични нужди и желания.

От услугата могат да се възползват всички пътници в бизнес класа на нощните междуконтинентални полети на Turkish Airlines, излитащи или кацащи в Истанбул.*

* В зависимост от времето, в което се извършва полета, са възможни изключения.