В отговор на много молби за удължаване на срока за изпращане на заявки за бизнес награди, УС на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) взе решение за удължаване на срока за участие до вторник, 11 септември.

Припомняме, че под мотото „БАРкод на успеха“ ще бъдат отличени екипите и експертите, реализирали най-добрите и успешни маркетингови стратегии през изминалата година.

Условията за участие изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2017 г. и 15 май 2018 г.

Оценяването и определянето на финалистите и победителите ще се случи в периода 12 – 26 септември, докато гала-събитието за връчването на наградите е насрочено за 10 октомври.

Кандидатстващите се състезават за екипно или индивидуално отличие в 10 различни категории:

"Нов продукт",

"Нова услуга",

"Нова корпоративна марка,

"Ребрандинг на продукт,

"Ребрандинг на услуга",

"Корпоративен ребрандинг",

"Пускане на пазара на обновен продукт"

„Пускане на пазара на обновена услуга"

"Активиране на марка"

"Корпоративна социална отговорност"

В конкурса „BAAwards-2018“ кандидатстват рекламодатели, които могат да включат и техни партньори (комуникационни, медийни агенции и др.).

Всички подробности по процеса за кандидатстване припомняме тук