Най-модерният супермаркет в град Ловеч и 13-ти поред обект от веригата Пикадили отвори врати. Той е разположен на 1 200 кв. м търговска площ, като реализацията му следва най-високите световни стандарти, наложени във всички обекти на водещия български бранд в търговията с хранителни стоки. Пикадили – Ловеч предлага богат асортимент от качествени продукти, като броят на артикулите е над 15 000.

Очаква се повече от 3 000 души дневно да пазаруват в супермаркета, който ще работи от 8 до 22 часа, без почивни дни. Обектът е осигурил над 60 нови работни места, а размерът на инвестицията възлиза на 1 милион и 800 хиляди лева. Изпълнителният директор на Пикадили Александър Чампаревич и заместник-кметът на община Ловеч Илинка Печева прерязаха лентата на новия супермаркет, който се намира в центъра на града, на територията на МОЛ Сити Център.

„Пикадили” е българска верига супермаркети с 14-годишна традиция. Магазините й са изградени съобразно световните тенденции в оборудването и технологията на обслужване. С дейността си Пикадили заема 15% от пазара на съвременните форми на търговия с хранителни стоки в България (супермаркети и хипермаркети).

Веригата разполага с 12 обекта със средна търговска площ от над 4 000 кв. м, разположени в четири града – София, Варна, Бургас и Велико Търново. Стратегията за развитие на веригата Пикадили включва изграждането на 20 нови супермаркета (2 000 - 4 000 м2 площ) в градовете с население 40-50 000 жители; 40-50 магазина от типа corner shop (300 – 400 м2 площ), които ще са под името „Пикадили Експрес”, както и хипермаркети „Пикадили Екстра” с над 12 000 кв. м търговска площ. 30% е ръстът на оборота на Пикадили през първите пет месеца на 2008 г., в сравнение със същия период на 2007 г.

До края на 2008 г. се предвижда и въвеждането в България на нов бранд „Темпо” - обекти от типа софт дискаунтър, които ще бъдат изградени в градовете с население над 100 000 жители и в търговските центрове в периферията на големите градове. Първите два магазина „Темпо” ще бъдат в София.