Печалбата преди лихви, данъци и амортизации на Globul намалява с 4.3% в сравнение с 2008 г. и възлиза на 366 млн. лв.

Общите приходи на Globul отбелязаха минимален спад от 2.6% до 877 млн. лв. Приходите от услуги през 2009 г. намаляват с 5.8% в сравнение с предишната година, най-вече поради свиването на потреблението в корпоративния сегмент, породено от желанието на клиентите да оптимизират разходите си, както и от спада в потреблението на частните клиенти на компанията поради намаляването на покупателната способност.

През 2009 г., броят на клиентите на абонаментните програми на Globul се увеличи с 1.5% в сравнение с предишната година до общо 2.1 млн. или 55% от общата клиентска база на оператора. Към края на 2009 г., общият брой на клиентите на Globul е 3.9 млн.

Средното месечно потребление на клиентите на Globul през 2009 г. достигна 119 минути, с около 6.3% повече от 2008 г., докато средният приход от един потребител намалява с 8% до 17.60 лв., но е позитивно повлиян от увеличението на броя на абонатите на договор.