Водещата сръбска компания в областта на търговията с бързооборотните стоки Делта Макси е откупила остатъчния 15% дял от капитала на Пикадили и по този начин вече притежава 100% от акциите на веригата супермаркети.

„С тази допълнителна инвестиция от страна на Делта Макси демонстрираме нашия дългосрочен ангажимент към компанията и към българския пазар. В ситуация на криза, даваме сериозен тласък за развитието на търговията с бързооборотни стоки в България. Искам да потвърдя нашето намерение да продължим да инвестираме в развитието на магазинната мрежа и подобряване качеството на обслужване на нашите клиенти, като по този начин ще затвърдим позициите на Пикадили като най-доброто място за пазаруване в България," заяви Драган Филипович, изпълнителен директор на Делта Макси.

„Инвестицията дава възможност да разгърнем конкурентните предимства на Пикадили, да развием нови брандове и да продължим успешната експанзия на българския пазар. Нашата стратегия е насочена към цялостно задоволяване нуждите на клиентите и модернизация на ритейл пазара в България. Удовлетворени сме от резултатите на Пикадили, като запазваме своите амбициозни планове да бъдем лидери на този все по-конкурентен пазар.", коментира Александър Чампаревич, изпълнителен директор на Пикадили.

Делта Макси, дъщерно дружество на сръбския Делта Холдинг, придоби 85% от капитала на Пикадили през 2007 г. Сделката предвиждаше закупуване на остатъчния 15-процентов дял от търговската верига в рамките на следващите две години. До момента инвестициите на Делта Макси в Пикадили надхвърлят 70 млн. евро, като са планирани вложения от още 150 млн. евро. Данните сочат, че оборотът на Пикадили е нараснал с 36% през 2009 г. спрямо същия период на 2008 г., а броят на клиентите - с 43%.