Аутсорсинг компаниите са едни от малкото, които се разрастват и наемат нови служители в кризата. Те са един от основните двигатели за пазара на труда и търсенето на офис площи в България. Според Colliers International и A.T. Kearney тази тенденция ще се запази и занапред. Това се казва в съобщение на Call Point New Europe.

„Офисите все повече ще отговарят на модерния начин на живот на хората", коментира Филип Угринов, изпълнителен директор на Call Point New Europe. „Да можеш да работиш, пазаруваш и се забавляваш на едно място улеснява хората и повишава качеството им на работа и на живот. За аутсорсинг компаниите е особено важно служителите да са позитивни и да се чувстват добре, за да предадат това усещане и на клиентите. Затова детайлите на работното място са от значение, като например в какъв цвят са стените, къде е кафе машината, каква е атмосферата в зоната за почивка и т.н."

Компанията откри зона за почивка на служителите си в марокански стил в новия си офис.

Според фирмата през следващите няколко години бизнесът ще бъде привличан все повече от модерните бизнес центрове, заради 3 основни техни характеристики. Това са наличието в сградата на търговски обекти (магазини, ресторанти, кафенета, аптеки) и места за забавление, като фитнес и кино например; професионалното управление на сградата; лесният достъп с различни превозни средства.

Аутсорсинг компаниите имат и някои специфични изисквания към офис пространствата - сградата да дава възможност за наемане на допълнителни площи; да е осигурена електрическа система, която да работи без прекъсване 7 дни в седмицата, 24 часа на ден; пространството да е тип open space с минимум площ от 1300 кв. м.

Самият Call Point New Europe заема 2 200 кв. м площ в European Trade Center, който официално се открива следващата седмица.