Как хотелите ни подвеждат със снимките си

36993
Как хотелите ни подвеждат със снимките си

Хотелите често намират хитри ъгли и находчиви начини да променят снимките, които пускат онлайн или в рекламните си брошури, така че обектите на тях да изглеждат по-хубави, отколкото всъщност са.

Сайтът за отзиви за хотели Oyster изпраща свои хора в хотели по цял свят, които се занимават професионално с това. Понякога тези професионални рецензенти се натъкват на хотели, които се различават доста от снимките на техните уебсайтове.

Вижте още: Тайният език на туристическите брошури


Вижте няколко такива снимки, подбрани от Business Insider, които не съвпадат съвсем с предложената онлайн фантазия. Нека те да служат и за предупреждение да не се доверявате само на рекламните материали на хотелите.

Фантазия: Разпускате на частния плаж на Delfino Beach Hotel в Сицилия, където няма други хора.

Реалност: Натъпкани сте като сардини.

Фантазия: Спите като бебе в огромно, плюшено легло в Hotel Athena в Тоскана.

Реалност: Пропадате в огромната дупка между двете легла, които са събрани едно до друго.

Фантазия: Плувате дължини в басейна на хотел Inn at Seaside в Орегон.

Реалност: Задушавате се в басейн, който е малко по-голям от джакузи.

Фантазия: Правите идеалната снимка за Instagram на инфинити басейна в Amata Resort, където нищо не смущава гледката ви към покривите на остров Пукет.

Реалност: Идеалната ви снимка за Instagram е съсипана от метален парапет.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg