Предлагаме розов сок и кисело мляко на туристите на изложение в Япония

992
Предлагаме розов сок и кисело мляко на туристите на изложение в Япония

България ще се представи на международното туристическо изложение JATA WTF (JATA World Travel Fair), което ще се проведе в периода 19 - 21 септември 2008 г., съобщиха от Държавната агенция по туризъм (ДАТ). Тази година страната ни ще участва за четвърти пореден път с информационен щанд от 36 кв. м. Изложител ще бъде туроператорската фирма „Травел Гейт” ООД.

JATA WTF е най-значимото туристическо изложение в Япония, което се организира от Японската асоциация на туристическите агенции (JATA). На изданието на борсата през 2007 г. участваха 770 изложители от 131 държави, посетителите бяха 106 241, от които 38 048 професионалисти от туристическия бизнес.

Изложението се провежда в рамките на три дни, като през първия то е отворено само за професионалисти от туристическия бранш, а през останалите два дни се посещава и от общата публика. Изложители на българския щанд миналата година бяха туристическите компании Вегена Травел, Балкан Холидейз Сървисис, Русалка Холидейз, а Албена АД и Одисея Ин се представиха с рекламни материали.

Панаирът ежегодно е съпътстван от туристически конгрес JATA World Tourism Congress, който тази година ще се проведе на 18 септември. Конференцията включва целодневни семинари относно тенденциите и развитието на японския туристически пазар.

На българския щанд се предвижда анимационна програма, която включва дегустации на български розов сок, представяне на български бели и червени вина, ще се раздават малки кисели млека на Meiji (предоставени от Meiji Diaries Corporation). В дните, отворени за масовата публика - 20 и 21 септември, ще се провеждат игри с посетителите – задаване на въпроси за България и раздаване на малки награди (тениски, шапки и други сувенири) от модератор на японски език, както и две музикални фолклорни изпълнения на една от сцените на изложението.

През миналата година България е посетена от 11 882 японски туристи, което представлява ръст от 5% спрямо 2006 г., като тенденцията е за растеж на туристите от този пазар, които основно посещават България за Фестивала на розата и разглеждане на културно-исторически забележителности.

Японският пазар е перспективен за страната ни, като през последните години се наблюдава ръст на туристите, както и разширяване на предлаганите оферти - основно за културни обиколки, еко и селски туризъм, бизнес туризъм, посочват още от Държавната агенция по туризъм. Над 15 туроператора предлагат България, сред които и някои от на-големите на пазара JTB Corporation, MIKI Tourist, Club Tourism International Inc., World Air-Sea Service Co., Ltd., Hanshin Travel Service, Kinki Nippon Tourist Ltd, и др.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg