Седмица след старта на рекламната кампания по Euronews, на 11 март 2008 започна и кампанията на България по CNN, съобщиха от Държавната агенция по туризъм.

Кампанията е разделена на три периода - съпътстващи най-големите световни туристически изложения в света - Берлин, Москва, Лондон, и е съобразена с периодите на най-активни записвания за почивки в нашата страна.

През 2008 г. по CNN International ще излъчваме, освен основния рекламен видеоклип, представящ България като атрактивна целогодишна дестинация с разнообразен туристически продукт, но и допълнителен 30” клип, произведен от CNN на база предоставени материали от ДАТ.

Допълнителният видеоклип ще се излъчва в популярната рубрика за представяне на дестинации „Sights and Sounds”.

Рекламната кампания през тази година включва и пилотния проект на CNN International – рекламиране на България в сайта на медията чрез банер и специална виртуална брошура.

България е една от първите страни в света, която участвува в създаването и реализацията на най-новия продукт на медията и получаваме правото на неговото използване безплатно.

Началото на кампанията беше дадено вчера, 10 март, от CNN със специално прессъобщение, изпратено до световните медии.