Дори и в риалити предаването Shark Tank, където различни марки биват изстрелвани към успеха, след като се представят в шоуто, “няма такова нещо като голям пробив,” казва модният предприемач и мултимилионер Деймънд Джон.

Той не вярва в концепцията за големия пробив.

“Всъщност, когато се стигне до големия пробив, вие вече вероятно сте направили цяла поредица от пробиви, които са ви отвели до него,” обяснява Джон в свое видео в Twitter.

Модната компания на Джон FUBU, която той основава през 1992 г., e добър пример за това, според него.

Например, това си изглеждаше като “голям пробив” за FUBU, когато рапърът LL Cool J - рекламно лице (а по онова време вече и партньор в бизнеса), носи шапка FUBU и крадешком споменава For Us By Us в реклама от 1997 г. на The Gap. Тази скрита реклама и създалата се полемика помагат на Джон да постави своята марка на картата.

“Това разтърси The Gap,” казва Джон през CNBC. “Те бяха похарчили милиони за излъчването на реклама на FUBU, без да го знаят. Цялата хип-хоп общност просто си умираше от смях.” (От The Gap изтеглят рекламата три седмици по-късно.)

"The Gap помогна на една малка прохождаща компания,” казва LL Cool J, чието истинско име е Джеймс Тод Смит, в интервю с Опра Уинфри от 2013 г.

Вместо да бъде считана като един-единствен голям пробив, рекламата, всъщност, е преломният момент в поредицата от малки пробиви, които Джон имал преди това.

Джон също така смята деня, в който „стоял на уличен ъгъл“ и „продал няколко шапки“ през 1989 г., за един от „малките пробиви“ на FUBU. Неговата майка го научава да шие и той успява да продаде шапки за 800 долара само за час, разказва Джон.

Сумата може да звучи незначително, предвид факта, че FUBU, в крайна сметка, се разраства до компания, оценявана на 6 млрд. долара, според Джон. Това обаче го накарало да осъзнае, че “Мога да си помогна сам,” казва той.

Джон също така полага много усилия, за да бъде готов да се възползва от пробивите, независимо дали са големи или малки, когато се появят.

Така че това е неговият съвет към хората, които смятат, че техният момент все още не е настъпил: “Винаги се оглеждайте за онези възможности, които са точно пред очите ви всеки ден,” казва той.