Във време, в което Окупирай Уолстрийт, е в новините всеки ден, бе изнесен и докладът „Индекс на потребителска удовлетвореност“ за САЩ.

В него са разгледани 47 индустрии.

Индексът се счита за важен индикатор за икономиката и за качеството на продуктите и услугите, предлагани в САЩ.

Индексът показва удовлетворението на потребителите по скала от 0 до 100.

По традиция в него присъстват авиолинии и кабелни оператори.

Ето и най-нехаресваните компании в САЩ:

18. Bank Of America

Индекс: 68 от 100

Въпреки че банката се отказа да въвежда такса от 5 долара за поддръжка на дебитни карти след бурни протести, хората все още са на мнение, че успяват да им „вземат парите“ по един или друг начин.

BofA е най-големият жилищен кредитор в САЩ и най-бавният за обратна връзка с клиентите.

17. Blue Cross and Blue Shield

Индекс: 68 от 100

Най-честите оплаквания към компанията са за здравно осигуряване е за високи премиуми и за неинформиране на клиентите при смяна на цените.

16. Aetna

Индекс: 67 от 100

Това е компания за здравно осигуряване, която има най-ниска оценка в САЩ.

15. Dish Network

Индекс: 67/100

Най-честите оплаквания срещу оператора на цифрова телевизия е надписване на сметките.

14. Cox Communications

Индекс: 67/100

Клиентите се оплакват от бавно обслужване.

13. Pacific Gas and Electric

Индекс: 67/100

Компанията имаше проблеми с няколко експлозии. Проверки установяваха пропуски в сигурността на мрежата й.

12. AT&T Mobility

Индекс: 66/100

AT&T е най-зле класираният мобилен оператор в САЩ, а Verizon най-добрият.

11. Facebook

Индекс: 66 от 100

Най-честите притеснения са относно защитата на лични данни.

10. LA Department of Water & Power

Индекс: 66 от 100

Клиентите се оплакват от високи сметки и слухове за повишаване на цените.

9. Long Island Power Authority

Индекс: 65 от 100

Много клиенти твърдят, че сметките им са надписани.

8. American Airlines

Индекс: 63 от 100

Най-много оплаквания има от такси за багаж и обслужването. Това важи за всички авиолинии.

7. United Airlines

Индекс: 61 от 100

Клиентите се оплакват от закъснения на полети, такси за багаж и др.

6. US Airways

Индекс: 61/100

Типичните за авиолинии оплаквания – клиентите в икономична класа не са доволни от обслужването, от таксите за багаж и от начина, по който авиолиниите се отнасят към багажа.

5. Charter Communications

Индекс: 59 от 100

Най-честите оплаквания са за надписани сметки. През 2004 срещу компанията имаше групов иск и голям скандал.

4. Comcast

Индекс: 59 от 100

Клиентите на кабелния оператор се оплакват от лоша комуникация, загубени канали и др.

3. Time Warner Cable

Индекс: 59 от 100

Поне от 10 години компанията редовно преживява ПР-скандали. Клиенти казват, че цените на кабелния оператор растат по-бързо от инфлацията.

2. Delta

Индекс: 56 от 100

Откакто придоби Northwest през 2008 г. индексът на Delta се влошава.

1. Pepco

Индекс: 54 от 100

Компанията снабдява с електричество 800 000 домакинства във Вашингтон, Област Колумбия.

От компанията не коментираха първото си място в непрестижната класация, като казаха, че работят ден и нощ и това са опити за сензации.