Коя е най-мразената американска компания?
Във време, в което Окупирай Уолстрийт, е в новините всеки ден, бе изнесен и докладът „Индекс на потребителска удовлетвореност“ за САЩ.
В него са разгледани 47 индустрии.
Индексът се счита за важен индикатор за икономиката и за качеството на продуктите и услугите, предлагани в САЩ.
Индексът показва удовлетворението на потребителите по скала от 0 до 100.
По традиция в него присъстват авиолинии и кабелни оператори.
Ето и най-нехаресваните компании в САЩ:
18. Bank Of America
Индекс: 68 от 100
Въпреки че банката се отказа да въвежда такса от 5 долара за поддръжка на дебитни карти след бурни протести, хората все още са на мнение, че успяват да им „вземат парите“ по един или друг начин.
BofA е най-големият жилищен кредитор в САЩ и най-бавният за обратна връзка с клиентите.
17. Blue Cross and Blue Shield
Индекс: 68 от 100
Най-честите оплаквания към компанията са за здравно осигуряване е за високи премиуми и за неинформиране на клиентите при смяна на цените.
16. Aetna
Индекс: 67 от 100
Това е компания за здравно осигуряване, която има най-ниска оценка в САЩ.
15. Dish Network
Индекс: 67/100
Най-честите оплаквания срещу оператора на цифрова телевизия е надписване на сметките.
14. Cox Communications
Индекс: 67/100
Клиентите се оплакват от бавно обслужване.
13. Pacific Gas and Electric
Индекс: 67/100
Компанията имаше проблеми с няколко експлозии. Проверки установяваха пропуски в сигурността на мрежата й.
12. AT&T Mobility
Индекс: 66/100
AT&T е най-зле класираният мобилен оператор в САЩ, а Verizon най-добрият.
11. Facebook
Индекс: 66 от 100
Най-честите притеснения са относно защитата на лични данни.
10. LA Department of Water & Power
Индекс: 66 от 100
Клиентите се оплакват от високи сметки и слухове за повишаване на цените.
9. Long Island Power Authority
Индекс: 65 от 100
Много клиенти твърдят, че сметките им са надписани.
8. American Airlines
Индекс: 63 от 100
Най-много оплаквания има от такси за багаж и обслужването. Това важи за всички авиолинии.
7. United Airlines
Индекс: 61 от 100
Клиентите се оплакват от закъснения на полети, такси за багаж и др.
6. US Airways
Индекс: 61/100
Типичните за авиолинии оплаквания – клиентите в икономична класа не са доволни от обслужването, от таксите за багаж и от начина, по който авиолиниите се отнасят към багажа.
5. Charter Communications
Индекс: 59 от 100
Най-честите оплаквания са за надписани сметки. През 2004 срещу компанията имаше групов иск и голям скандал.
4. Comcast
Индекс: 59 от 100
Клиентите на кабелния оператор се оплакват от лоша комуникация, загубени канали и др.
3. Time Warner Cable
Индекс: 59 от 100
Поне от 10 години компанията редовно преживява ПР-скандали. Клиенти казват, че цените на кабелния оператор растат по-бързо от инфлацията.
2. Delta
Индекс: 56 от 100
Откакто придоби Northwest през 2008 г. индексът на Delta се влошава.
1. Pepco
Индекс: 54 от 100
Компанията снабдява с електричество 800 000 домакинства във Вашингтон, Област Колумбия.
От компанията не коментираха първото си място в непрестижната класация, като казаха, че работят ден и нощ и това са опити за сензации.