От днес 8 търговски площи на двата терминала на летище София вече се стопанисват от Dufry.

Промяната е факт, след като компанията беше избрана в международна процедура и по силата на договор с аерогарата ще осъществява дейност в търговските зони за период от осем години и половина.

Преобразяването на търговската зона на най-голямото международно летище в България е част от концепцията на летищния оператор „СОФ Кънект“ за подобряване на пътническото преживяване.

В следващите месеци предстои изграждането на напълно нови магазини с обща площ от близо 2000 кв.м, които са проектирани като модерни, удобни и функционални зони от типа „директно преминаване“ (вижте приложените изображения), в които ще се продават български и стоки на световни брандове.

Търговските зони са част от програмата за пълна трансформация на летище София, в която ще бъдат инвестирани над 140 млн. лв. в първите 5 години на концесията.

Програмата включва още удвояване на капацитета на гишетата за регистрация за полет и свързаната с тях система за управление на багажите, двойно увеличение на пунктовете за проверка по сигурност, релокиране на граничните проверки, напълно нови заведения за хранене и много други подобрения в цялата инфраструктура на летището.

Четири нови дестинации и две нови авиокомпании на летище СофияПолетната мрежа на аерогарата устойчиво расте

„Новите търговски площи са важна част от удобството и комфорта на пътниците. Те са част от пътническото преживяване, което ще подобрим значително, за да постигнем амбициозната ни цел да сме 5-звездно регионално летище до 2028 г.“, каза изпълнителният директор на аерогарата Хесус Кабайеро.