Ford започва производство на електромобили Mustang в Китай

951
Ford започва производство на електромобили Mustang в Китай

© Ford.com

Ford ще започне да произвежда легендарните си автомобили Mustang в Китай.

Щатската компания обяви, че производството на електромобила Mustang Mach-E ще започне в Китай по-късно през годината, тъй като иска да засили позициите си на пазара на електромобили в страната.

По-рано този месец Tesla започна доставки на китайски клиенти на своя Model Y, който се произвежда в завода на компанията в Китай.


Западните марки се насочват все по-агресивно към Китай, където продажбите на електромобили се очаква да нарастват сериозно, пише CNN Business.

От Volkswagen обявиха, че скоро ще започнат доставки на автомобили, произведени в два новопостроени завода за електромобили в Китай.

Страната е най-големият автомобилен пазар в света, като се продават по над 20 милиона автомобила всяка година.

Ford представи електромобила Mustang Mach-E с мощност 1400 конски силиВерсията Mach-E 1400 е единствен по рода си демонстрационен автомобил, който е създаден, за да покаже потенциала на електромобилите и да помогне на инженерите да проучат начините, по които могат да увеличат тяхната мощ

Вчера германският автопроизводител Daimler обяви силни финансови резултати за 2020 г., които се дължаха на възстановяването на световния пазар на автомoбили, предвождано от Китай.

Ford също се надява да се облагодетелства от икономическото възстановяване на Китай и от усилията на китайското правителство за увеличаване на електромобилите по пътищата.

Новият електромобил Mustang е SUV модел и е считан за възможност за преобръщане на тенденцията за слаби продажби в Китай и за изграждане на отношения с местните потребители, тъй като колите ще се произвеждат в страната.

Досега спортните автомобили Mustang се предлагат в Китай само като скъп внос.

През март миналата година Ford пусна първите си автомобили Lincoln, които са произведени в Китай, но марката остава с малък дял на местния пазар.

През 2019 г. компанията започна изпълнението на стратегията Ford China 2.0, която има за цел предлагането на повече продукти, пригодени към местните предпочитания.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg