Над 13 000 работещи от цялата страна са поставили Лидл България на трето място в класацията за най-желан работодател Employer of Choice. Компанията е и единственият представител на ритейл сектора в челната тройка.

Проучването се състоя в периода март-април 2021 г., като се провежда за трета поредна година в България. То е базирано на анкета с 50 въпроса, създадена по специално разработен алгоритъм от Саймън Бъроу – бащата на понятието “employer brand”, и обхваща 50-те най-важни работодателски характеристики, както и специфичните съотношения помежду им, които превръщат дадена компания в успешен и предпочитан работодател.

„Фактът, че се нареждаме в челната тройка на най-желаните работодатели в България в година на глобална криза за нас е важно потвърждение за устойчивата ни политика и грижа към служителите. Отличието придобива още по-голяма тежест, защото не е епизодично, а се нарежда до също толкова значими признания за работодателските ни практики като “Препоръчан работодател” за 2020, ТОП работодател за България и Европа за 2020 и 2021 от Top Employer Institute, “Работодател на публиката” в конкурса Career Show Awards, както и най-желан работодател в ритейл сектора сред студенти и работещи", коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

"Всичко това ни дава удовлетворението, че усилията ни да осигуряваме среда, в която нашите служители се чувстват сигурни, оценени и мотивирани, дават устойчиви резултати и в добри, и в несигурни времена. Благодаря на всеки един представител на нашия екип за ежедневните усилия това да се случва“, добави тя.

Още преди пандемията компанията предлага на служителите си прозрачност, ясна комуникация, коректно отношение, отлични условия за развитие и работа. Такива са възможностите за гъвкаво работно време, допълнителен отпуск за рожден ден, гарантирани почивни дни за Коледа, Нова година и Великден за всички служители и атрактивен пакет социални придобивки.

Лидл България предлага едни от най- конкурентните възнаграждения в сектора и заедно с това мотивира служители си, като им осигурява разнообразни възможности за допълнителна квалификация и кариерно израстване – над 70% от мениджърите в магазините на веригата са се издигнали отвътре. По време на пандемията допълнителен фокус в дейността на компанията като работодател бяха грижите за безопасността и здравето на служителите, постоянната и навременна комуникация на всички нива и адаптирането на политиките спрямо променените условия, така че да продължи да гарантира сигурност и в несигурни времена.