Билборд АД предлага 1.5 млн. акции в IPO през септември

1124
Билборд АД предлага 1.5 млн. акции в IPO през септември

Билборд АД планира да eмитира нови 1.5 млн. акции чрез първично публично предлагане, с което акционерният капитал да нарасне до 7.5 млн. лв. Това няма да е единственото предлагане на акции на инвеститорите, допълни Румен Радев на проведената днес пресконференция на дружеството.

Предлагането вероятно ще се осъществи през септември, а реалната търговия с акциите ще стартира октомври, допълни той. Все още не е уточнен конкретният метод при предлагането, като най-вероятно няма да има ценови граници, а само индикативни такива.

Билборд очаква консолидирани приходи от продажби от 25 млн. лв., или ръст от 47% за настоящата 2007 г., спрямо 17 млн. лв. реализирани през миналата година. Прогнозираната нетна печалба за 2007 е в размер на 2.7 млн. лв. при близо 2 млн. лв. година по-рано.

Фирмата държи 40% от пазара на широкоформатен печат и около 15% на офсетен, заяви Калин Генчев, търговски директор на компанията. Билборд има над 3000 клиенти, допълни той, като за групата работят над 350 души персонал.

Активно се работи по развитието на нова площадка с оглед бъдещото разширяване на дейността на компанията. Новата база ще бъде реализирана върху площ от 28 хил. кв. метра в близост до София, като разгънатата застроена площ ще е 17 хил. кв. метра и ще включва производствено-печатни халета, административен корпус, складове, работилница, паркинги и т. н.

Билоборд АД е ориентирана в производството на широкоформатен дигитален печат на визуални рекламни материали. Фирмата реализира дейността си и чрез четири дъщерни дружества.

Дедракс ООД осъществява офсетния печат, като базата е разположена на територията на НДК. В печатницата се реализира пълният затворен цикъл от услуги за производството на печатни материали - календари, списания, листовки, дипляни, брошури, каталози, плакати и т. н.

Ди Пи Ес България ООД е с основна дейност в областта на информационните технологии и професионалните решения за цифров печат, като фирмата е партньор за България на HP.

Третото дружество е Моушън артс ООД, което спечели конкурс през 2001 г. за вътрешно оформление на метровагоните чрез рекламни пана.-Това постави началото на изграждането на рекламна мрежа в Софийското метро, а наложената търговска марка е Метрореклама.

Последната фирма в групата е Нимисофт ООД, създадена през 2006 г., с цел проектиране и изграждане на интегрирани информационни системи за управление. Към момента компанията също изпълнява проекти за водещи рекламни агенции в България.

След края на пресконференцията ръковоството на дружество разведе присъстващите журналисти и инвеститори в производствената и складова база, разпростираща се под НДК на площ от 11 хил. кв. м.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 722.690 0.00%
  • BGREIT 117.380 0.00%
  • BGTR30 563.310 0.00%
  • BGBX40 137.470 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1763 1.1764
  • GBP/USD 1.2876 1.2878
  • USD/JPY 109.1570 109.1690
  • USD/CHF 0.9656 0.9658
  • USD/CAD 1.2577 1.2579
  • AUD/USD 0.7935 0.7936
  • USD/BGN 1.6625 1.6628
Ask Bid
  • DOW JONES 21666.18 21670.18
  • S&P500 2425.16 2425.66
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5105.92 5107.92
  • DAX 12158.66 12160.66
  • FTSE 100 7323.85 7325.35
  • ПЕТРОЛ 48.64 48.69
  • ЗЛАТО 1286.72 1287.22
  • СРЕБРО 16.99 17.02

Видео