Силна редукция на цените на някои софтуерни продукти обяви Microinvest. Разработчикът на софтуер за управление на магазини, складове и ресторанти взе това решение като част от антикризисния план на компанията, съобщиха за Profit.bg от компанията.

Освен с агресивно понижение на цените, компанията предложи на пазара три иновативни продукта - Cyber café (Система за дистанционна поръчка в заведения), софтуер за видеосистема, целяща предотвратяване на кражби в супермаркети и Microinvest Телефонна централа -за управление на комуникациите в малки и средни фирми.

Част от антикризисния план на компанията са и започналите обучения и семинари, напълно безплатни, за сегашни и бъдещи клиенти на компанията.

Понижението в някои цени на софтуерния разработчик не е изненада, предвид острата конкуренция на българския IT пазар и борбата за завоюване на по-висок пазарен дял. Резултатите на българските IT компании през последното тримесечие на 2009 г. ще дадат по-ясна картина за бъдещето на сектора в България, коментира управителят на Microinvest Виктор Павлов.

Причината компанията да намали стойността на хардуерния лиценз с 50% и с 10% на част от ценовите си пакети не е отговор на конкурентни действия, а последователна политика, която ние ще следваме, допълва Павлов.