Ако съберете на едно място най-добрите рекламни клипове, които хайтех компаниите показаха по време на американския Super Bowl, се получава полуминутен ефир на стойност 6 милиона долара!

Вижте го:

  • 3 клипа на World of Tanks — беларуската компания Wargaming успя да се договори за добра отстъпка в цената и пусна в ефир цели три 15-секундни рекламни клипа за "танковете"
  • Intel показа своята технология за триизмерни повторения
  • регистраторът GoDaddy.com предложи да се създаде сайт – на фона на безсмъртния хит на Рик Естли
  • Wix.com представи история с Джейсън Стейтъм, като дори той не играе главната роля в нея
  • Сходният сайт Squarespace.com показа страданията на Джон Малкович, той се натъква на сайта JohnMalkovich.com, посветен на... риболова
  • Amazon показа 2 клипа за домашната смарт система Echo, един от които намекна за доставката до дома с дрон
  • Накрая японската компания Nintendo рекламира новата игрова конзола Switch и играта The Legend of Zelda: Breath of the Wild, която излиза на 3 март.