Хотел в Будапеща реорганизира пространството си така, че да бъде максимално полезен на почитателите на снимките в Instagram, пише CNN Travel.

Всеки апартамент, коридор или пък друго помещение в хотела изглежда по уникален начин.

На рецепцията гостите се натъкват на левитиращ килим от приказките за Аладин. Той действително „лети“ във въздуха.

В хотела има стаи с умело променени картини на Леонардо да Винчи и Йоханес Вермеер ван Делфт.

Мона Лиза, например, е със слънчеви очила и пропуск за популярния фестивал „Сигет“, който се провежда в Будапеща.

Момичето с перлената обица пък държи в ръцете си iPhone.

В хотела гостите могат да се възползват от спа в успокояващата обстановка на раззеленена градина или пък да разплетат загадката на Питагоровата стая.

Хотелът отвори врати в сграда, където по-рано се е намирала щаб квартирата на местното масонско общество.

Единственото, което гостите му няма да получат, са спиращи дъха гледки към града. Прозорците на хотела са неговият основен минус. През тях няма да видите нищо вдъхновяващо.

Това са най-често крадените вещи от луксозните хотелиНе говорим само за химикалки и шампоани

Дизайнерът на хотела е Золтан Варро. Той признава, че се стреми да привлече вниманието на потребителите на Instagram.

Преди около 20 години всички хотели се опитваха да изпъкнат чрез гръмки имена. Сега всеки гост иска да запечата интересен момент от почивката си, за да го публикува в социалната мрежа.

Гостите виждат в нашите интериори възможност за перфектна снимка, казва Варро.