Електронните спортове започват да се налагат и все повече се радват на сериозен зрителски интерес.

Причината обаче далеч не е феномен, този вид състезания се родиха с появата на по-мощните персонални компютри и по-добрата интернет връзка.

Някъде към края на 90-те години азиатските страни, като Южна Корея, вече провеждаха турнири на игри, като Star Craft, впрочем и до днес това заглавие продължава да бъде в основата на електронните спортове.

Бавните стъпки обаче се превърнаха в огромни скокове и през последните няколко години можем да забележим хиляди професионални играчи, аудитория от милиони и разбира се - спонсори с желание да инвестират.

Малко след това се появиха и букмейкърите. Тяхното присъствие официално постави края на споровете дали електронните спортове могат изобщо да се класифицират като такива.

Дори и мненията да са все още противоречиви, можем да бъдем сигурни, че почитателите и играчите изобщо не се вълнуват от мнението, в своето ядро, този спорт носи забавление и достатъчно адреналин.

Ето защо и в онлайн платформата на Winbet ще бъде открита секция с електронни спортове, при това на някои от най-актуалните заглавия, които в този момент са на гребена на вълната. Освен възможност за поставяне на залог, почитателите вече могат да гледат и пряко предаване на всеки мач.

Портфолиото с предложение се обновява постоянно, а на https://betenemy.com/winbet/ има допълнителна информация за букмейкъра, както и мнения от потребителите.

Какво трябва да знаем за електронните спортове и откъде се появи армията им от почитатели?

На първо място, трябва да обърнем внимание на факта, че превръщането на една игра в електронен спорт има изисквания. Тя трябва да е добре балансирана и да оставя всичко в ръцете на играча. Ето защо и в момента ще открием заглавия, като Counter-Strike: GO, Call of Duty, двете части на Star Craft и предложения като Dota 2.

Това са заглавия, в които отговорността за победа се свежда до решенията и стратегията на един отбор. Дори и да си мислим, че това са просто игри и предизвикателството тук липсва, предизвикателствата са нечувани.

Преди един играч да достигне до нивото на професионалист, той трябва да създаде рефлекси, които бихме открили при пианистите.

След като говорим за електронни спортове, тук соловите изпълнения костват победата. Продължавайки с примера с музиката, трябва да си представим, че силният отбор трябва да се научи да играе така, сякаш свири цял оркестър и всеки има своята роля.

Играта винаги се развива на високи обороти и при екшън игрите ще видим как всеки рунд се играе за няколко минути. Стратегиите могат да се променят в движение, докато се открие печеливша.

И не трябва да забравяме, че всичко това продължава да се случва под огромно напрежение - във всеки един момент има стотици хиляди фенове, които следят всяко действие, всяка маневра и дори всеки коментар. На турнирите обикновено присъства и многобройна публика, следователно дори този елемент е наличен.

При стратегическите игри, като Star Craft и Dota 2, можем също да станем свидетели на отборен дух и успехи, прикрити във вълнуващи алтернативни решения. Практически няма особени правила във виртуалните спортове, но победителят винаги е само един отбор.

Не на последно място, трябва да добавим и приходите, които един професионалист получава на година, като изобщо не говорим за хонорарите от реклама.

Добрата новина е, че вече и феновете могат да печелят с поставянето на залог и превръщането на познанията от това хоби в доходи. Електронните спортове ще набират още по-висока скорост, особено след като вече се коментират и възможностите за включването им в олимпийските игри.

Не трябва да забравяме, че броят държави с отбори в тези дисциплини е наистина впечатляващ.