Серина Уилямс ще се бори за своята 22-а титла в Ню Йорк в идните две седмици. Ако я постигне, тя ще е едва шестата в света на тениса, която печели четирите турнира от Големия шлем в период от 12 месеца.

Уилямс е спечелила 13 млн. долара от рекламни договори, но това е малко, в сравнение с 23-те милиона на Мария Шарапова.

Вижте спортистите, които печелят повече пари от рекламни договори, отколкото от наградни фондове и/или заплати:

Общо трима спортисти са спечелили повече от 50 млн. долара от реклами за последните 12 месеца.

Начело с 55 млн. долара е голфърът Тайгър Уудс, следван от баскетболната звезда Леброн Джеймс с 53 млн. долара и тенисистът Роджър Федерер с 52 млн. долара.

В челото е още един голф играч - Фил Микелсън, с 48 млн. долара.

Един от най-добре платените спортисти в света – баскетболистът Коби Брайънт, е спечелил около 62 млн. долара за последната година, като 31 млн. долара са от рекламни договори.

Тенисистът Рафаел Надал е добавил 30 млн. долара към банковата си сметка от рекламни договори.

Как един от най-добре платените тенисисти губи милиони