Как Tesla изгуби битката за евтин електромобил?

810
Как Tesla изгуби битката за евтин електромобил?

© Pixabay

Преди 16 години главният изпълнителен директор на Tesla Елон Мъск обяви желанието си да създаде първия достъпен семеен електрически автомобил.

И както обикновено се случва - конкуренцията не спи, а бди. Така General Motors го изпревари.
 
През август 2006 г., преди Tesla да сътвори първия си електрически автомобил,  Мъск заявява, че компанията му ще трансформира екологично замърсяващи автомобили в електрически превозни средства. 

"Когато някой купи спортна кола Tesla Roadster, той, всъщност, помага да се плати за развитието на евтин семеен автомобил", твърди Мъск.
 
 
Оттогава Tesla пусна четири модела, в пъти по-евтини от скъпия Roadster, но нито един от тях не е достатъчно достъпен за обикновените работещи семейства и не успява да се наложи като масова марка на пазара.

Предприемачът бързо разбира, че е време да се фокусира към луксозните возила и така признава неофициално, че конкуренцията го е изпреварила.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg