Как Tesla изгуби битката за евтин електромобил?
1557

© Pixabay
Преди 16 години главният изпълнителен директор на Tesla Елон Мъск обяви желанието си да създаде първия достъпен семеен електрически автомобил.
И както обикновено се случва - конкуренцията не спи, а бди. Така General Motors го изпревари.
И както обикновено се случва - конкуренцията не спи, а бди. Така General Motors го изпревари.
През август 2006 г., преди Tesla да сътвори първия си електрически автомобил, Мъск заявява, че компанията му ще трансформира екологично замърсяващи автомобили в електрически превозни средства.
"Когато някой купи спортна кола Tesla Roadster, той, всъщност, помага да се плати за развитието на евтин семеен автомобил", твърди Мъск.

Оттогава Tesla пусна четири модела, в пъти по-евтини от скъпия Roadster, но нито един от тях не е достатъчно достъпен за обикновените работещи семейства и не успява да се наложи като масова марка на пазара.
Предприемачът бързо разбира, че е време да се фокусира към луксозните возила и така признава неофициално, че конкуренцията го е изпреварила.
Предприемачът бързо разбира, че е време да се фокусира към луксозните возила и така признава неофициално, че конкуренцията го е изпреварила.
Българският бизнес
- Григор Димитров е посланик на бранда „ПБ Лични финанси“ на Пощенска банка
- Стартира каузата „Свързва ни доброто: дари за децата и А1 ще удвои сумата“
- ОББ отчита солиден ръст на активите и печалбата в банковия сектор