Нараства продажбата на Spam

551
Нараства продажбата на Spam

В САЩ продължават да се повишават цените на храните. Стремейки се да свържат двата края, мнозина американци започнаха да купуват месни консерви и други по-евтини храни. Нарастват и продажбите на култовите консерви “Spam”, които по време на Втората световна война са били една от основните храни на американските войници.

По данни на земеделското министерство през 2007 г. цените на храните в САЩ са се повишили с 4 %. Много от основните хранителни продукти поскъпват и повече. Така през миналата година цените на белия хляб са скочили с 13%, а на фъстъченото масло – с 9%.

При тези условия на масата на американците отново се появиха консервите "Spam", произвеждани от компанията "Hormel Foods". По данни на производителя през второто тримесечие печалбата на компанията е нараснала с 14%.

Всъщност и самият “Spam” поскъпва – за последната година цената му е скочила със 17 цента или почти 7%. Това пише сайтът Americaru.com, цитиран от БГНЕС.

Първоначално “SPAM” се дешифрира просто като “Spiced Ham” или люта шунка. След това обаче, благодарение на култовия скеч на известните британски комици от Монти Пайтън, “Spam” започват да наричат натрапчивите рекламни съобщения.

Във въпросния скеч става дума за малък ресторант, където на посетителите натрапчиво се предлагат ястия изключително от прословутата продукция на “Hormel Foods”.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg