Sprint прекратява договори на клиенти, обаждащи се твърде често за помощ

494
Sprint прекратява договори на клиенти, обаждащи се твърде често за помощ

Sprint Nextel Corp. не се извинява за решението си да отреже клиенти, набедени, че се обаждат на обслужващите телефони на компанията твърде често.

Третият по големина мобилен оператор в САЩ е изпратил 1 000 писма на свои абонати на 29 юни, съобщавайки им, че записите показват, че са правили множество обаждания за помощ и запитвания за таксуването и друга информация.

„Докато ние работим за това да решим да отговорим на вашите въпроси възможно най-добре, броят на запитванията, направени от вас, ни убеждава, че не можем да срещнем вашите нужди”, се казва в писмото.

Договорите с оператора са били прекратени, като клиентите не дължат последна сметка или някакви такси. Също им е било съобщено, че трябва да се прехвърлят към друг оператор до 30 юли, ако искат да запазят номерата си.

Дебат в интернет, мерките, предприети от Sprint са привлекли критики, че компанията наказва клиенти, които са се опитвали да получат това, за което са платили, като тези чести обаждания са резултат на лошите услуги от фирмата.

Според официална информация от Sprint става дума за проучване, правено между 6 месеца и година, фокусирано на типовете проблеми на клиентите и информацията, която са търсили.

От Sprint съобщават, че потребителите са правили средно от 40 до 50 обаждания на месец. Също така, според компанията, клиентите са се обаждали многократно по едни и същи въпроси, както и са искали информация за чужди сметки, която не може да бъде предоставена.

От конкурентните фирми AT&T Wireless и Verizon казват, че те прекратяват договори на груби клиенти или такива, нарушаващи клаузите по договора си, но никога не са прекъсвали обслужването заради чести обаждания.

Sprint, която има около 54 млн. абонати, се опитва да подобри клиентската си база, затягайки кредитните изисквания, търсейки потребители, които харчат повече пари за допълнителни услуги.

За последното тримесечие компанията е привлякла 600 хил. абонати, докато AT&T и Verizon съответно по 1.2 млн. и 1.7 млн.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg