6 сутрешни практики срещу стрес

2315
6 сутрешни практики срещу стрес

© pixabay.com

От своето детство Роб Дюб, понастоящем член на Организацията на предприемачите, се е борил с различни здравословни проблеми, сред които астма, екзема и сериозна алергия към ядки. Това, в комбинация със стресиращ живот у дома, го е направило твърде тревожен.

„Няма нужда да знаете какво“, казва той.

„На външен вид аз бях спретнат, организиран и любознателен, но по-късно разбрах, че става дума за обсесивно-компулсивно разстройство“.

В момента съотнователят и президент на imageOne - компания, базирана в Оук Парк, Мичиган, казва, че тревожността му стига най-високо ниво през 2005 г. Именно тогава открива техника, с която успява да понижи стреса в живота си. Става дума за медитация, която се използва в някои отдели на военните, от здравни компании и големи корпорации.

Техниката не само го научава да овладява тревожността, но и да бъде по-добър лидер.

Когато съм уравновесен, моят екип усеща тази енергия, а също така и аз. Има голяма разлика, казва Дюб.

7 странни неща, които се случват в тялото, когато е студеноОсвен че настръхваме

 

За да бъде последователен, той има стриктен сутрешен режим, който му осигурява време за себе си:

1. Събужда се в 4 часа сутринта и медитира 45 минути.

2. Закусва и чете нещо интересно.

3. Поставя си 3 приоритета за деня.

4. Прави стречинг за 20 минути и след това започва да тича.

5. Посвещава 20 минути на йога.

6. Къпе се и поема към дневните задачи.

 

Digitaltrends 2019

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg