Много често пътниците отказват да се хранят на борда на самолета.

Не само че сервирането на ястията може да е в неподходящо време с вашите циркадни ритми, но и въздушното налягане в кабината влияе на храносмилателната ви система.

Забелязвайки, че много пътници избягват да се хранят по време на полети на дълги разстояния, от Fiji Airways са измислили ново решение, което да промени начина, по който пътниците в бизнес класата хапват във въздуха.

Авиокомпанията въвежда “Хранене на земята”, която ще премести сервирането на ястия на бизнес класата от борда на самолета на летището преди излитането.

Пътниците ще могат да хапнат по-леки храни - включително плодови и зеленчукови салати, салати, тапас и супи, и по време на целия полет, съобщава T+L.

Авиокомпанията посочва пред австралийския сайт Traveller, че проучванията й показват, че 31% от австралийските пътници пропускат храненето си по време на полет. В резултат на това се изхвърля 38% от храната на борда.

Новата услуга "Хранене на земята" е на разположение на пътниците от сутрешните и вечерните полети от базата на авиокомпанията в Нади, Фиджи - до Австралия, Хонгконг, Лос Анджелис и Сан Франциско.

Лукс във въздуха: пътуване в най-добрата бизнес класа в светаИмаме ексклузивно предложение за вас

Тази услуга, всъщност, не е нова за авиоиндустрията. По-рано през тази година United изпробва подобна концепция за нощни трансатлантически полети от летище Вашингтон-Дълес.

Много авиокомпании предлагат пълно обслужване както в летищните салони, така и на борда. Новото е, че авиокомпания премества пълноценното хранене на земята.

Този ход обаче ще е на разположение само за пътниците от бизнес класа. Тези, които са в икономична, или ще трябва да се хранят на летището преди заминаване, или да впрегнат в работа храносмилателния си тракт в условията на въздушно налягане.