Наскоро италианският художник Маурицио Кателан попадна под светлината на прожекторите заради свое произведение. То обаче не беше картина или скулптура.

Кръстена „Комик“, творбата се състоеше от годен за консумация банан, залепен на стена.

Той беше част от изложба в Art Basel Miami Beach и се продаде за огромната сума от 120 000 долара.

И ако това не е накарало очите ви да изскочат, друг творец - Дейвид Датуна, наскоро смая всички, като отлепи гореспоменатия банан и го изяде.

Ако смятате, че за вас такива произведения на изкуството са неразбираеми, няма нужда да се притеснявате - не сте сами. Хиляди хора се подиграха онлайн на произведението на изкуството.

След това върху него се нахвърлиха дори и рекламните агенции, съобщава BoredPanda.

От Pepsi до Nivea - няколко епични провала на рекламни кампанииВижте кампаниите, които вече заеха мястото си в пантеона на лошите реклами

А може би и защото идеята стана толкова разпознаваема, използването на такъв маркетингов трик със сигурност ще увеличи продажбите им.

Вижте няколко забавни опита на различни марки да пресъздадат емблематичния „Комик“: