По-рано тази година потребителите в Twitter буквално полудяха, след като юзер сподели снимка на продукта Mayochup, който Heinz произвежда и продава за Близкия изток.

Благодарение на общо над 500 000 души, участвали в допитване, от компанията взеха решение да предложат комбинацията от кетчуп и майонеза и на пазара в САЩ.

Но преди това да се случи, от Heinz пуснаха нова анкета, която ще реши къде продуктът да се появи най-рано. Градът, който получи най-много гласове, ще бъде възнаграден с камион на компанията, който ще предлага пържени картофки и Mayochup.

За първото място в момента се борят Кълвър Сити, Чикаго и Бруклин.

Mayochup се очаква да бъде пуснат по магазините в САЩ до края на септември. Той ще се предлага първоначално в Walmart и Amazon и отсега е ясно – той ще остане дълго време на пазара.

Как едно момче на 8 г. превърна градината си в мултимилиарден бизнесХайнц започва да печели от малката си градина в задния двор, когато е едва на 8 години и основава първата си голяма компания, когато е на 25 г.


Препоръчителната му цена за САЩ ще бъде 3.49 долара, което се равнява на 5.83 лв. - по днешния курс на БНБ, за опаковка от 467 гр.

От компанията обявиха, че са щастливи да посрещнат Mayochup в голямото семейство на Heinz, включващо кетчуп, майонеза, горчица, барбекю сос и др.