25 причини да не можете да отслабнете

15225
25 причини да не можете да отслабнете

Правите упражнения, следвате хранителен режим и се грижите за себе си, но килограмите не мърдат. Звучи ли ви познато?

Доста хора минават по този път, а резултатът обикновено завършва с отчаяние и отказ да продължите усилията. Преди да изпаднете и вие в тази ситуация, вижте 25 причини, които може да ви попречат по пътя за мечтаното тегло.

Не пиете достатъчно вода

Освен че ви държи хидратирани, редовното пиене на вода помага и за отслабването. Чаша вода преди хранене може да намали наполовина порцията ви. Храни, които съдържат много вода, като плодове и зеленчуци, ще ви държат сити по.дълго време. Ако водата, която пиете, е по-хладка, може да ускорите метаболизма си, показва проучване.

Мислите, че разходката с кучето е достатъчна

15 минути разходка е по-добре от нищо, но не очаквайте забележителен спад на килограмите. Поне 30 минути кардио упражнения на ден са нужни, за да може да ускорите свалянето на килограми. Това включва бягане, интервални тренировки, изкачване, колоездене.

Прекалявате със здравословната храна

Ядки, авокадо, пълнозърнеста паста, маслини и черен шоколад са здравословни храни, но не са лишени от калории. Затова бъдете умерени. Например авокадото има куп хранителни ползи, но е над 200 калории.

Правите само кардио

Ако живеете на пътеката за бягане и не губите килограми, изпускате едно от най-важните неща на фитнес пъзела – силовите треноровки. Те не само ще ви помогнат да натрупате мускули, но и ще ускорят метаболизма.

Упражнявате се на празен стомах

Ако редовно правите упражнения, без да хапнете, обмислете го: според изследвания повечето калории се горят от мускули, а не от мазнините, т.е е по-добре да имате по-голяма мускулна маса. Давайки храна на организма, му помагате да изгради по-лесно мускули, а имат и повече енергия за издръжливост.

Партньорът ви не е за здравословното хранене

Ако вашият парньор не споделя желанието и усилията ви да отслабнете, може да се окаже причина за успеха ви. Не може да очаквате да отслабнете, докато съпругът ви постоянни си поръчва храна от отвън, яде фастфууд и сладки неща и предпочита да спи, вместо да иде на фитнес.

Вие се нуждаете от подкрепа, за да постигнете целите си, а това е първата крачка към успеха.

Пренебрегвате цяла хранителна група

Отказването на цяла групи храни може да доведе до хранителен дефицит - да не говорим за постоянния глад към „отрязаната“ група. Така, вместо да премахвате всички въглехидрати, изберете пълнозърнести, но и внимавайте с количеството. Не пастата ни прави дебели, а количеството й.

Не спите достатъчно

Понякога, за да имате време за повече упражнения, пестите от съня, но имайте предвид, че лишението може да ви попречи на отслабването. За да имате сила за упражненията, се нуждаете от енергия. Освен това малкото сън води и до по-голям апетит за въглехидрати.

Не ядете достатъчно зеленчуци

Яденето на 5 до 7 порции зеленчуци и плодове е важно за всеки. Те са бедни на калории, държат ни сити и дават вода на организма.

Ядете, докато седите

Постоянното похапване, докато гледате телевизия, четете или просто си седите, обикновено е безмислено, старайте се да го избягвате. По-добре си определете малки закуски.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg