Шанън О‘Конър заработи 25 000 долара от фраза от две думи.

Всичко, която 18-годишната ученичка от САЩ прави, е да създаде тениска с надпис: "OK Boomer".

След това отдолу добавя: "Have A Terrible Day" (Пожелавам ужасен ден).

Досега тя е продала над 2 000 тениски и суитчъри с този надпис на млади хора, които искат да предизвикат вниманието на по-възрастните около тях, пише BBC.

Тя не е единствена. От няколко месеца фразата набира сила и от другата страна на Атлантическия океан.

"'OK Boomer' е мийм. Фразата набира популярност и в Tik Tok," казва Шанън пред BBC. С други думи, това е фраза, която се появява много в платформата за споделяне на видеа, която не се използва почти от никой на възраст над 25 г.

"Това на практика е поколението Z, което се опитва да се противпостави на представителите на поколението, родено след Втората световна война (baby boomers), които постоянно се опитват да ни поставят на място и много ни критикуват," обяснява тя. "Ние обаче намерихме своя глас и го изразяваме."

Защо да се вслушваме?

Поколението Z, или общо казано всички, родени след 1995 г. и дори малко по-късно, е докачливо, което е и едно от нещата, което бейби бумърите не харесват.

Те смятат, че са определяни като прекалено чувствителни, залепени за телефоните си и може би малко разглезени. Те ненавиждат критиките и са наричани "снежинки" от по-старото поколение заради това, че животът им е по-лесен.

Той може да бъде приложен за всеки на възраст над 25 години, който обича да съди и има консервативни или тесногръди нагласи.

Така "OK Boomer" е техният начин да кажат: защо да ви слушам?