Херцогинята на Кеймбридж Катрин за първи път се появи на публично място с маска.

Добре известна с "ефекта Кейт", това нейно действие влезе във всички британски, а и испански медии, тъй като маската, сложена от нея, е на испанска компания.

Кейт е втората жена от британското кралско семейство, която ползва предпазни средства на публично място, след херцогинята на Корнуол Камила.

Във Великобритания употребата на маски в затворени пространства е задължителна след 24 юли.

Първата маска, която Кейт слага, е от памук, с флорална щампа и за многократна употреба. Тя е дело на Amaia Kids и струва 16.60 евро.

Амая Арриета е един от любимите дизайнери на херцогинята, като тя често облича децата си с нейни дрехи.

Испанската компания шиеше по време на карантината маски за болници в Испания, след което създаде малка колекция памучни предпазни средства с един и същи дизайн за деца и за възрастни.

Кейт се появи с една от тези маски заедно със съпруга си принц Уилям в благотворителната организация Baby Basics, където херцогинята поиска от 19 британски марки да дарят хиляди артикули за 40 бебешки банки в кралството.

Те са предназначени за семействата, които нямат достатъчно средства да посрещнат бебето си при появата му на бял свят. Сред артикулите са памперси, дрехи, обувки и други.

Как богатите хлапета от Instagram се спасяват от коронавируса?Докато на почитателите на пътуванията по света им се налага да останат по родните си страни заради епидемията от коронавирус, богатите хлапета на Instagram нямат такива проблеми

Ситуацията се усложни по време на пандемията от коронавирус, тъй като вече артикулите не могат да бъдат втора употреба, за да се избегнат инфекции. Кейт се включи в кампанията, за да осигури дарения от фирми във Великобритания.