Lacostе смени легендарното лого на крокодил със застрашени видове

4208
Lacostе смени легендарното лого на крокодил със застрашени видове

© Lacoste

Френската марка Lacoste промени разпознаваемото си лого на крокодил с това на 10 застрашени от изчезване видове животни в ограничена серия тениски, които имат за цел да повишат вниманието към настоящотото състояние на биологичното разнообразие в световен мащаб.

Ограничената серия Lacoste x Save Our Species, в която са включени застрашени от изчезване видове, като Суматрански тигър и Калифорнийската морска свиня, заменящи логото на крокодила, бе представена по време на ревю на марката на 1 март и бе разпродадена незабавно.

За всеки вид броят на произведените тениски отговаря на броя на останалите животни. Най-ограничената серия е с Калифорнийската морска свиня, като от този вид се смята, че има едва 30 останали.

От марката са произвели и 450 тениски със застрашен вид игуана от Британските Вирджински острови.

Френската марка е произвела общо 1 775 тениски.

Приходите от праджбите ще бъдат дарени на Международния съюз за защита на природата (IUCN), известен и като Световната Червена книга.

"Крокодилът на Lacoste е едно от най-легендарните лога, което гордо стои на популятните тениски на марката през последните 85 години," се казва в изявление на Lacoste. "За първи път в историята на марката логото се подменя."

Серията тениски Lacoste x Save Our Species слага началото на 3-годишно партньорство между марката и Международния съюз за защита на природата.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg